هوش مصنوعی ادیت عکس

بهترین نرم افزارها با قابلیت هوش مصنوعی ادیت عکس که شما را شگفت زده خواهند کرد!

چرا باید از نرم افزارهای ادیت عکس با هوش مصنوعی استفاده کنیم؟

نرم افزارها با قابلیت هوش مصنوعی ادیت عکس اکنون دیگر در دسترس همگان قرار گرفته اند. وقت آن است که با استفاده از قدرت یادگیری ماشینی، سرعت و کارایی فرآیند ویرایش عکس را افزایش دهید. این مقاله راهنما درباره بهترین نرم افزارها با قابلیت هوش مصنوعی ادیت عکس ، روش کار شما را برای همیشه تغییر خواهد داد. نرم افزارهای معرفی شده در این مطلب توسط ما و بسیاری از کاربران تست شده است و استفاده از آن ها باعث صرفه جویی در زمان شما می شود.

ویرایش تصویر با هوش مصنوعی شاید برای شما نوعی تقلب یا حتی کاری غیراخلاقی به نظر برسد، اما به ما اعتماد کنید چراکه با مطالعه این مقاله، اهمیت گنجاندن ویرایش عکس با هوش مصنوعی را در جریان کاری تان خواهید فهمید.

با ما همراه باشید تا به بررسی اینکه چگونه نرم افزارهای هوش مصنوعی می تواند به شما در ویرایش کارآمدتر تصاویرتان کمک کند، بپردازیم.

معرفی بهترین نرم افزارهای پیشنهادی کاربران با هوش مصنوعی ادیت عکس در سال ۲۰۲۳

Adobe Lightroom + Photoshop | نرم افزارهای ادیت عکس با هوش مصنوعی

علاوه بر همه ابزارهای معمولی که لایت روم را بهترین نرم افزار ویرایش عکس تمام دوران کرده اند، Adobe Sensei با افزودن هوش مصنوعی به این مجموعه آن را کامل تر کرده است. حالا شما می توانید پرتره ها را ده برابر آسان تر از قبل با استفاده از AI Masking برای ابزار Select People ویرایش کنید. تصور کنید که بتوانید یک پیراهن را انتخاب کنید و سپس رنگ آن را با یک کلیک تغییر دهید یا فقط ریش سوژه پرتره خود را انتخاب کنید، سپس بافت آن را تنظیم کنید. قبل از ویرایش عکس با هوش مصنوعی، این نوع ادیت ها ساعت ها زمان می بردند.

تنظیمات پیش ‌فرض تطبیقی یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب لایت ‌روم با هوش مصنوعی است که به شما این امکان را می ‌دهد تا به قدرت masking هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید، به این صورت که ویرایش ‌ها را در عکس بعدی تان کپی کرده و جای ‌گذاری کنید و همه چیز بر اساس محتویات آن تطبیق داده می شود!

مطالب مرتبط  آموزش جامع نحوه عیب یابی و رفع مشکلات کیبورد

برای ساده‌ تر کردن همه کارها، اکنون تنظیمات از پیش تعیین شده‌ ای وجود دارد که دقیقاً همان کاری را انجام می ‌دهند که به آن گفته می ‌شود، این تنظیمات عبارتند از: Enhance Clothing , Whiten Teeth, Texturize Hair و…

یک قابلیت جذاب دیگر وجود ابزاری قدرتمند به نام Adobe Firefly می باشد که با نرم افزارهای دیگر Adobe مانند فتوشاپ هماهنگ است و قابلیت های جدیدی را برای طراحان عکس و گرافیک فراهم می کند. این پلتفرم به شما امکان می دهد با نوشتن یک متن، تصاویر خلاقانه و منحصر به فرد ایجاد کنید. این واقعاً یک تجربه جادویی است که به شما امکان می دهد فقط با تایپ آنچه می خواهید، محتوایی را از تصاویر خود به صورت غیر مخرب گسترش دهید ، اضافه یا حذف کنید.

به همین دلایل، Photography Plan  که شامل لایت روم و فتوشاپ است، بهترین تجربه با هوش مصنوعی ادیت عکس در سال ۲۰۲۳ را ارائه می دهد.

چگونه بدون شماره موبایل از چت جی پی تی استفاده کنیم؟

هوش مصنوعی ادیت عکس

Luminar Neo | نرم افزار رایگان ادیت عکس با هوش مصنوعی

Luminar  به لطف مجموعه ای از ویژگی‌ های ایده آل بدون نیاز به پرداخت هزینه و خرید اشتراک، جزو بهترین نرم افزارهای ادیت عکس با هوش مصنوعیست. البته در سال ۲۰۲۳، Luminar  نیز یک سامانه اشتراکی برای کاربرانی که خواهان گزینه‌ های بیشتری هستند ایجاد کرده است.

نرم افزار اصلی Luminar Neo ابزارهای هوش مصنوعی ادیت عکس کافی برای راضی نگه داشتن هر کاربری ارائه می دهد.

جدای از مقرون به صرفه بودن آن در مقایسه با هزینه اشتراک  Adobe ، شاید بزرگترین مزیت Luminar سهولت استفاده از آن باشد.

این نرم افزار یک ویرایشگر عکس کاربرپسند با ویژگی های ویرایش پیشرفته ای می باشد که حتی عکاسان حرفه ای نیز به آن علاقمندند.

۵ افزونه گوگل کروم بر پایه هوش مصنوعی که کارهای شما را آسان میکنند!

مطالب مرتبط  10 روش برای محافظت و نگهداری تیپ کارتریج
هوش مصنوعی ادیت عکس

Aftershoot Edits | یک گزینه عالی برای کاربران و طرفداران لایت روم

Aftershoot  به عنوان یک برنامه photo-culling با هوش مصنوعی شروع به کار کرد و هنوز هم در این زمینه عملکرد خوبی دارد. در ماه می ۲۰۲۳، نرم‌افزار Aftershoot Edits منتشر شد. این نرم افزار از ویرایش ‌های قبلی شما در لایت ‌روم یاد می‌گیرد و این اطلاعات را برای تنظیم عکس‌ های خام تان به‌کار می ‌برد.

“Aftershoot Edits” با “Aftershoot Cull” سازگاری کامل دارد و به شما امکان می دهد عکس‌ های انتخابی را وارد کنید، چند دکمه فشار دهید، سپس نرم ‌افزار به شما با انجام زمان بر ترین بخش های جریان کار کمک می کند. اگر شما کاربر فعلی Lightroom هستید، “Aftershoot” به صورت کامل در جریان ویرایش شما قرار می‌گیرد.

قیمت آن مقرون به صرفه است، زیرا نیازی به پرداخت برای هر تصویر نیست، و ویرایشگر هوش مصنوعی Aftershoot Edits نیز بسیار سریع است، برای مثال ۱۰۰۰ تصویر را می توان در کمتر از یک دقیقه ویرایش کرد. اگر یک عکاس عروسی یا پرتره هستید، Aftershoot  بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای بهبود گردش کار شما است.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله ۵ سایت با قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی مراجعه کنید.

Topaz Photo AI | قابلیت هوش مصنوعی ادیت عکس فقط با یک کلیک

“Photo AI” ترکیبی از سه نرم ‌افزار ویرایش محبوب Topaz ، شامل DeNoise AI، Sharpen AI و Gigapixel AI است و به عنوان یک بهبود دهنده تصویر قدرتمند با هوش مصنوعی عرضه شده است. Topaz Photo AI تاری، پیکسل، نویز و سایر مواردی که بر کیفیت تصویر تأثیر منفی می‌ گذارند، بدون فرآیند پیچیده ویرایش دستی، به ‌طور خودکار تشخیص داده و رفع می‌کند. Photo AI نسخه بهبود یافته از سه نرم ‌افزار بسیار محبوب شرکت توپاز است، که احتمالاً در ماه‌های آینده از دسترس خارج خواهند شد.

توجه داشته باشید که Topaz Photo AI یک نرم افزار کامل ویرایش عکس نیست! شما حتی نمی توانید ویرایش های ساده ای مانند تنظیم نوردهی یا اصلاح نقاط برجسته انجام دهید. درعوض،  Photo AI  یک تقویت ‌کننده تصویر است که شما می تواند از آن برای انجام کارهای خاصی مانند اصلاح تصاویر نویزدار، شارپ کردن تصاویر تار و یا بزرگ ‌نمایی عکس‌ها بدون از دست دادن کیفیت استفاده کنید.

مطالب مرتبط  آموزش 4 روش دائمی برای حذف فایل ها از ویندوز 10

اگر تنها کاری که می ‌خواهید انجام دهید این است که عکس ‌ها را بهبود ببخشید و می ‌خواهید از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته برای انجام تمام کارهای سنگین با فایل ‌های RAW و JPEG خود استفاده کنید، Photo AI  بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید: چگونه عکس‌ های خود را در اینترنت بفروشیم؟

ادیت عکس با هوش مصنوعی

Corel Paintshop Pro | ویرایشگر عکس با هوش مصنوعی ویندوز

Corel Paintshop Pro  ادیت عکس با هوش مصنوعی را برای کاربران ویندوز به سطح بالاتری می برد. Paintshop Pro  یک ویرایشگر عکس پیشرفته است که طیف گسترده ای از ابزارهای ویرایش حرفه ای و طراحی گرافیکی را همراه با راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می دهد.

قابلیت upsampling هوش مصنوعی در این نرم افزار به شما امکان می دهد هر عکسی را بدون کاهش وضوح یا کیفیت بصری بزرگ کنید.

Paintshop Pro با رابط کاربری بسیار ساده، تجربه کاملی از هوش مصنوعی ادیت عکس را ارائه می دهد که به طور منحصر به فردی برای کاربران ویندوز طراحی شده است.

ادیت عکس با هوش مصنوعی

رفرنس :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789