افزونه گوگل کروم

۵ افزونه گوگل کروم بر پایه هوش مصنوعی که کارهای شما را آسان میکنند!

هنگامی که در فضای وب مشغول انجام کاری هستیم و مجبور به باز کردن تب های زیادی در مرورگر میشویم، هم ذهن و هم مرورگرمان به حداکثر میزان توان و ظرفیت خود میرسد و دچار محدودیت هایی خواهیم شد. در چنین شرایطی به برنامه هایی مانند افزونه گوگل کروم نیاز داریم تا به کمک آن بتوانیم محدودیت ها را برطرف کنیم و کارهایمان در بستر وب آسان تر شود.

وجود افزونه گوگل کروم حجم و تعداد تب های مرورگر را کاهش می ‌دهد. حال اگر اکستنشن گوگل بر پایه هوش مصنوعی نیز باشد بار ذهنی مان را نیز میکاهد.

ما در این مطلب به معرفی و بررسی ۵ افزونه گوگل کروم بر پایه هوش مصنوعی می پردازیم که دانلود آن ها به شما کمک می کند کارهای بیشتری را در زمان کمتر (با تب های کمتر) انجام دهید.

از افزونه گوگل کروم هوش مصنوعی چه انتظاراتی می توانید داشته باشید؟

ابزارهای هوش مصنوعی نمی توانند کارهای سنگین و پیشرفته شما را تحت کنترل بگیرند. اما آنها می توانند گردش کار شما را با بررسی خطاها، نوشتن، خلاصه کردن و انجام اعمالی مشابه، سریع و ساده کنند.

انتخاب بهترین افزونه AI Chrome برای شما بستگی به نوع کارتان دارد. برای مثال مدیران پروژه به ابزارهای مدیریت پروژه هوش مصنوعی با ویژگی های یادداشت برداری نیاز دارند. اما افزونه گوگل کروم برای توسعه دهندگان برنامه نویسان باید شامل ابزارهای کدنویسی هوش مصنوعی باشند. پس در نتیجه به دنبال ویژگی های مرتبط با کارهایی باشید که اغلب انجام می دهید.

گوگل در حدود ۱۸۸۶۲۰ افزونه و اکستنشن دارد. ۵ اکستنشن گوگل معرفی شده در ادامه مقاله جزو محبوب ترین افزونه هایی هستند که بر اساس هوش مصنوعی و الگوریتم های آن ساخته شده اند.

مطالب مرتبط  چگونه می توانیم در محیط ویندوز اسکن بارکد انجام دهیم؟ + 5 روش اسکن QR کد
۱) Compose AI

مولد متن با هوش مصنوعی

Compose AI یک افزونه گوگل کروم متناسب برای تسریع و خودکارسازی کمپین های نوشتاری شماست. این افزونه از طریق تولید متن و تکمیل خودکار با هوش مصنوعی، زمان و تلاشتان را تا ۴۰ درصد کاهش می ‌دهد.

چگونه بهترین مرورگر حفظ حریم خصوصی را انتخاب کنیم؟

افزونه گوگل کروم
۲) Criminal IP

بررسی‌ کننده پیوندهای فیشینگ مبتنی بر هوش مصنوعی

Criminal IP اکستنشن گوگل کروم است که از قدرت هوش مصنوعی برای افزایش ایمنی وبگردی شما استفاده می کند. این ابزار اسکن همزمان، تشخیص خطر مبتنی بر هوش مصنوعی و اطلاعات جامع تهدید دامنه را ترکیب می ‌کند تا از شما در برابر سایت‌های فیشینگ، باج ‌افزار، بدافزار و کلاهبرداری محافظت کند.

ویژگی های کلیدی Criminal IP:
  • به سرعت یک وب سایت را به پنج دسته طبقه بندی می کند: ایمن، ریسک کم، ریسک متوسط، خطرناک و بحرانی
  • دسترسی به URL های دارای سطوح خطر را مسدود می کند.
  • اطلاعات دقیق تهدید در مورد دامنه ها را ارائه می دهد.

علاوه بر این، Criminal IP یک موتور جستجوی CTI (Cyber Threat Intelligence) دارد که بسیاری از ویژگی‌ ها را به صورت رایگان ارائه می ‌دهد و توسط آن می ‌توانید اشتراک طرح هایی را بگیرید که برای استفاده‌ های مختلف طراحی شده ‌اند.

دسته بندی تب ها در مرورگر با ویژگی جدید گوگل کروم

۳) Perplexity AI

موتور جستجوی مبتنی بر مکالمه هوش مصنوعی

Perplexity AI نوعی افزونه گوگل کروم است که ChatGPT و قدرت گوگل را ترکیب می کند. اگر سوالی دارید، از هوش مصنوعی Perplexity بپرسید! این اکستنشن گوگل کروم با گشت و گذار در اینترنت پاسخ های سریعی به شما می دهد.

مطالب مرتبط  5 نرم افزار برتر بهینه سازی ویندوز را بشناسید!

برخی از ویژگی های افزونه قدرتمند Perplexity AI :

  • هر سوالی که بپرسید پاسخ سریع آن را با منابع دریافت می کنید.
  • ارائه چکیده و خلاصه مفید و فوری از صفحات موجودتان
  • می توانید هر سوالی در مورد صفحه فعلی یا موجود خود بپرسید.

ویژگی منحصر به فرد Perplexity AI این است که برخلاف ChatGPT که پاسخ‌ های عمومی را تولید می ‌کند، با ذکر چندین صفحه وب و منبع، پاسخ‌ های مشخصی را ارائه می کند.

افزونه گوگل کروم
۴) Wiseone

Wiseone تجربه مطالعه آنلاین شما را بهبود می بخشد و روش جدیدی برای کاوش و خواندن اطلاعات آنلاین ارائه می دهد. همچنین دسترسی آسان تر به اطلاعات واقعی را فراهم می کند ، اطلاعات پیچیده را به طور قابل درکی ساده کرده و پاسخ های واضح و مختصر ایجاد می کند.

ویژگی های مهم افزونه گوگل کروم Wiseone  :

  • این ویژگی امکان کشف را فراهم می ‌کند که به شما کمک می ‌کند مفاهیم و اصطلاحات پیچیده را درک کنید، دانش خود را ارتقاء دهید و دایره واژگانتان را بهبود ببخشید.
  • با بررسی منابع مختلف یک موضوع یکسان، اطلاعات واقعی را تأیید کنید.
  • هر صفحه وب یا محتوای وب سایت را خلاصه کنید تا نکات کلیدی و اطلاعات موردنظرتان را فقط به خاطر بسپارید.
  • به وسیله آن می توانید مقالات مختلف از منابع دیگر مرتبط با یک موضوع یکسان را بررسی کنید تا دانش و درک خود از آن موضوع را عمیق ‌تر کنید.
۵)GrammarlyGO

با GrammarlyGO بنویسید!

چه نویسنده محتوا، بازاریاب یا مربی باشید چه مالک استارت آپ یا دانش آموز، Grammarly  یک برنامه کاربردی و محبوب ترین افزونه گوگل کروم برای بررسی گرامر محتوای شما است.

اکستنشن گوگل کروم GrammarlyGO با بررسی گرامر، املا و علائم نگارشی به طور قابل توجهی نوشتار و ارتباطات شما را بهبود می بخشد و بازخورد جامعی را در مورد وضوح محتوا و سبک نوشتاری تان ارائه می دهد.

مطالب مرتبط  آموزش 6 ترفند کاربردی ورد برای صرفه جویی در زمان شما!

سایر ویژگی های Grammarly عبارتند از:

  • ساده سازی عبارات طولانی و پراکنده برای بهبود خوانایی و جلوگیری از سردرگمی
  • شناسایی کلماتی که معمولاً اشتباه گرفته می شوند و به جای یکدیگر در زمینه های مختلف استفاده می شوند.
  • پیشنهاد بهبود انتخاب کلمات برای جذب خواننده
  • قابلیت تولید خودکار ارجاع ‌دهی با فرمت ‌های مشخص برای منابع موجود در اینترنت در چند ثانیه (این کار به نویسندگان و پژوهشگران کمک می‌ کند تا منابع مورد استفاده خود را به درستی و به شکل استاندارد ارجاع دهند.)
اکستنشن گوگل کروم

افزایش بهره وری با انواع اکستنشن گوگل کروم بر پایه هوش مصنوعی

اکستنشن های هوش مصنوعی و کروم یک ترکیب جذاب، قدرتمند و تسهیل کننده امور شماست.

انواع افزونه گوگل کروم باعث می ‌شوند که بتوانید از برنامه ‌های مورد علاقه ‌تان بدون خروج از صفحه‌ وبی که روی آن کار می ‌کنید، بهره ببرید و هوش مصنوعی باعث می شود که بتوانید کارهای تکراری تان را سریعتر انجام دهید. هنگامی که از ترکیب این دو مورد با هم در افزونه‌های AI Chrome استفاده می‌ کنید، یک ابزار قدرتمند و موثر خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: معرفی ۹ سرویس فضای ابری رایگان برای اندروید و ios

1 دیدگاه دربارهٔ «۵ افزونه گوگل کروم بر پایه هوش مصنوعی که کارهای شما را آسان میکنند!»

  1. بازتاب: بهترین نرم افزارها با قابلیت هوش مصنوعی ادیت عکس که شما را شگفت زده خواهند کرد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789