خرید cpu سرور G10 Plus

خرید cpu سرور Intel : G10 Plus، بهترین انتخاب برای بهبود عملکرد و امنیت بالا

ما در این مقاله به معرفی سی پی یو سرور های سازگار با سرور G10 Plus، ویژگی‌ ها، مزایا، معایب و نکاتی که باید هنگام خرید cpu سرور G10 Plus در نظر داشته باشید، می ‌پردازیم.

معرفی CPU سرور G10 Plus

G10 Plus از سری سرورهای G10 محصول کمپانی HPE است که با  CPU قدرتمند،  مشخصات و قابلیت ‌های بسیار کاربردی ارائه می ‌شود. این سرور از  CPU‌های اختصاصی Intel برای عملکرد بالا و قابلیت‌ های مدیریتی پیشرفته بهره می ‌برد.

ویژگی‌ های اصلی سرور G10 Plus

۱)پردازنده‌ های قدرتمند: G10 Plus با  CPU‌هایی از نوع معماری پیشرفته تجهیز شده است که اجازه اجرای بارهای کاری سنگین و برنامه ‌های مرتبط با پردازش اطلاعات عظیم را می ‌دهد.

۲)مقیاس ‌پذیری: این سرور از امکانات مقیاس ‌پذیری بالا برای افزایش منابع مورد نیاز شما پشتیبانی می ‌کند که به شما امکان مدیریت راحت‌ تر و بهینه ‌تر منابع سرور را می ‌دهد.

۳)امنیت : سرور G10 Plus  از امکانات و تکنولوژی‌ های امنیتی پیشرفته برای حفظ امنیت اطلاعات مهم شما استفاده می‌ کند. این امکانات شامل رمزنگاری، اعتبارسنجی دو مرحله ای و مکانیزم‌ های مدیریت دسترسی هستند.

خرید cpu سرور Intel Xeon : g10 قلب تپنده سری HPE G10

server cpu intel

نکات مهم هنگام خرید cpu سرور G10 Plus

1)اهمیت نیازها: در نظر داشته باشید که نیازهای سرور شما چیست. باید تعیین کنید که چه نوع بارهای کاری را می ‌خواهید بر روی سرورتان اجرا کنید تا به تناسب آن انتخاب درستی داشته باشید.

۲)مقیاس ‌پذیری: اگر در آینده نیاز به افزایش منابع دارید، مطمئن شوید که سرور و cpu سرور G10 Plus پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

مطالب مرتبط  مزایای خرید سوئیچ شبکه برای کسب و کارها چیست؟

۳)امنیت: قطعا امنیت اطلاعات شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین هنگام خرید cpu سرور G10 Plus به امکانات امنیتی آن دقت کنید.

۴)هزینه کلی: هزینه خرید، نصب، و نگهداری سرور را در نظر داشته باشید و بر اساس آن برای خرید تجهیزاتی مانند سی پی یو سرور تصمیم بگیرید.

جهت آشنایی با سرور های HP و مشاوره خرید به صفحه فروش انواع سرور hp مراجعه کنید.

انواع cpu سرور اینتل سازگار با سرور G10 Plus

اگر قصد خرید cpu سرور G10 Plus را دارید، در ادامه این مطلب ۶ مورد از پرفروش ترین cpu سرورهای اینتل که با سرور g10 plus سازگارند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی و بررسی ۷ راهکار برای تامین امنیت CPU سرور

Intel Xeon Silver 4310

سی پی یو اینتل Xeon Silver 4310 برای مصارف سروری و دیتاسنترها مناسب است. همچنین معمولاً در سرورهای متوسط تا بزرگ و مجازی ‌سازی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. از مشخصات آن می توان به ۱۲ هسته و ۲۴ thread  اشاره کرد. فرکانس پایه این پردازنده سرور ۲٫۱ گیگاهرتز (GHz) و حداکثر فرکانس توربو (Turbo Boost) آن ۳٫۰ گیگاهرتز (GHz) است.

خرید cpu سرور Intel Xeon Silver 4310

Intel xeon silver 4310 -1 - خرید cpu سرور G10 Plus
Intel xeon silver 4316 -1 - خرید cpu سرور G10 Plus

Intel Xeon Silver 4316

Intel Xeon Silver 4316 یک پردازنده سروری است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این پردازنده دارای ۲۰ هسته و ۴۰ thread است. این پردازنده از معماری Ice Lake-SP استفاده می ‌کند. فرکانس پایه این سی پی یو ۲٫۳۰ گیگاهرتز و فرکانس بیشینه آن ۳٫۴۰ گیگاهرتز است. حداکثر حافظه قابل پشتیبانی توسط این پردازنده ۶ ترابایت است.

مطالب مرتبط  راهنمای تخصصی مدیریت و کانفیگ استوریج کیونپ

Intel Xeon Gold 5317

پردازنده دوازده هسته ای Intel Xeon Gold 5317  عملکرد و سرعت سیستم شما را افزایش می دهد. همچنین فن آوری های نظارت حرارتی (Thermal Monitoring) آن از طریق چندین ویژگی مدیریت حرارتی، از پردازنده و سیستم در برابر خرابی حرارتی محافظت می کند. Intel 5317 دارای سرعت کلاک ۳٫۰۰ گیگاهرتز و ۱۲ هسته پردازشی ست که در مجموع قدرت پردازشی فوق ‌العاده ‌ای را ارائه کرده و امکان انجام چند کار را به صورت روان و موثر فراهم می ‌کنند.

لینک خرید cpu سرور G10 Plus مدل
 Intel Xeon Gold 5317

Intel xeon gold 5317 -1
Intel xeon gold 5320 -1

Intel Xeon Gold 5320

یک راه حل محاسباتی قدرتمند که برای پاسخگویی به نیازهای برنامه های کاربردی مدرن و حجم کاری فشرده طراحی شده، پردازنده Intel Xeon Gold 5320 است.

اینتل زئون گلد ۵۳۲۰ قدرت پردازش استثنایی و قابلیت ‌های چندوظیفه ‌ای را ارائه می ‌کند. به دلیل وجود ۲۶ هسته‌ که با سرعت کلاک پایه ۲٫۲۰ گیگاهرتز کار می ‌کنند، آن را برای تجزیه و تحلیل اطلاعات با مقیاس بزرگ، مجازی ‌سازی و محاسبات در سطح سازمانی ایده‌ آل می ‌کنند.

Intel Xeon Gold 6348

حافظه نهان L3 قابل توجه ۴۲ مگابایتی cpu سرور Intel Xeon Gold 6348 دسترسی سریع به اطلاعات را تضمین کرده که می تواند به نوبه خود تأخیر را کاهش دهد و عملکرد کلی سیستم را بهبود ببخشد.

Intel Xeon Gold 6348 دارای توان طراحی حرارتی (TDP) 235 وات می باشد و برای ارائه حداکثر کارایی طراحی شده است. به همین دلیل، این سی پی یو سرور یک انتخاب عالی برای کارهای data-intensive، مجازی سازی و برنامه های کاربردی در سطح سازمانی ست.

مطالب مرتبط  چگونه نوع فرمت هارد اکسترنال کیونپ را انتخاب کنیم؟
Intel xeon gold 6348 -1 - خرید cpu سرور G10 Plus
Intel xeon platinum 8380 -1 - خرید cpu سرور G10 Plus

Intel Xeon Platinum 8380

اینتل زئون Platinum 8380 دارای ۴۰ هسته چشمگیر است که هر یک از آنها با سرعت کلاک پایه ۲٫۳۰ گیگاهرتز کار می کنند و امکان پردازش بی نظیری حتی برای سنگین ترین حجم کاری، ارائه می دهد.

Intel Xeon Platinum 8380 CPU به سیستم شما قدرت مقابله با چالش ‌برانگیزترین وظایف محاسباتی را میدهد و آن را به انتخابی ایده ‌آل برای انواع کسب و کار و سازمان ها تبدیل می کند.

خرید cpu سرور G10 Plus مدل Intel Xeon Platinum 8380

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله انتخاب بهترین cpu برای سرور G10 مراجعه کنید.

رفرنس ها:

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید cpu سرور Intel : G10 Plus، بهترین انتخاب برای بهبود عملکرد و امنیت بالا»

  1. بازتاب: خرید سرور hp dl380 - با گارانتی و پشتیبانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789