نسخه جدید گوشی Honor Note 10 عرضه شد

Honor رسما اعلام کرد که نسخه جدید گوشی Honor Note 10  را امروز ۶ شهریور عرضه خواهد کرد. این گوشی جدید شرکت Honor که زیر مجموعه شرکت بزرگ Huawei  است با قیمت ۵۲۸ دلار راهی بازار خواهد شد. گوشی جدید Honor Note 10  با دو رنگ شب جاویی ( مشکی ) و فانتوم آبی ارائه خواهد شد.

Honor Note 10  از نظر سبک طراحی شبیه به گوشی P20 شرکت Huawei است و دو قاب پشتی و جلویی آن شیشه ای خواهد بود و قاب پشتی از بافت زیبایی برخوردار است. دو سنسور دوربین عمودی و مستقل از یکدیگر در قسمت چپ قاب پشتی قرار دارد و فلش دوربین در زیر دوربین ها قرار گرفته است.

لبه های صفحه نمایش در دو طرف باریکتر هستند و هیچ منطقه ای شکاف وجود ندارد و با بهره گیری از صفحه نمایش ۶٫۹۵ اینچ AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ کیفیت نمایش بالایی را خواهد داشت اما نکته ای که در طراحی این گوشی باید به آن توجه کرد این است که با اینکه اندازه صفحه نمایش آن بزرگگ است اما همچنان می توان با یک دست از آن استفاده کرد.

مشخصات فنی افتخار جدید هوآوی

از جمله مشخصات و ویژگی های کلیدی این گوشی جدید می توان به پردازنده Kirin 970 اشاره کرد که مجهز به ماژول NPU ( هوش مصنوعی ) است.

Honor 10 از پردازنده گرافیکی قوی GPU Turbo بهره می برد. بنابراین پردازش گرافیکی آن ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

این گوشی جدید در حال حاضر به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز است و همچنین از ۲۵۶ گیگابایت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند.

مطالب مرتبط  آیا ویندوز 12 رایگان خواهد بود؟

باتری این گوشی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساخته شده است که شارژ سریع ( ۵V/4.5A ) را پشتیبانی می کند و وظیفه پشتیبانی از این صفحه نمایش و تجهیزات قوی را برعهده دارد و سیستم عامل Android 8.1 روی آن نصب شده است.

مطالعه بیشتر : گوشی جدید Mate 20  با هوش مصنوعی بالاتر

Honor Note 10 علاوه بر توجه به نیازهای کاربران بازی، مجهز به سیستم خنک کننده مایع “نه” است که به طور موثر از بین رفتن مشکل بازی کردن در گوشی های هوشمند جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که یک سنسور اثر انگشت عقب، باز شدن صورت، Dolby Atmos، بلندگوهای دوگانه و ویژگی های کامل اتصال وجود دارد.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : gizchina

021-88916789