تیپ درایو IBM

بررسی و خرید تیپ درایو IBM

معرفی و خلاصه مشخصات سری اکسترنال تیپ درایو IBM

خانواده تیپ درایو IBM سری LTO Ultrium اکسترنال شامل مدل های LTO 9  و LTO 8 و LTO 7 هستند. این تیپ درایوها برای حجم بالای نیازهای ذخیره سازی مبتنی بر نوار طراحی شده اند که قابلیت اطمینان و عملکرد دیتا کارتریج IBM  را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند.

تیپ درایو TS2290 IBM اکسترنال (LTO Ultrium 9) با فرم فاکتور Half-High است که از یک رابط SAS دو پورت ۱۲ گیگابیت بر ثانیه برای اتصال استفاده می کند.

ذخیره ساز TS2280 IBM اکسترنال (LTO Ultrium 8) با فرم فاکتور Half-High است که از یک رابط SAS دو پورت ۶Gbps برای اتصال بهره می برد.

TS2270 IBM Tape Drive اسکترنال (LTO Ultrium 7) با فرم فاکتور Half-High است که از یک رابط SAS دو پورت ۶ گیگابیت بر ثانیه برای اتصال استفاده می کند.

ما در این مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی های کلیدی تیپ درایوهای IBM مدل های TS2290، TS2280 و TS2270 پرداخته ایم. این راهنمای خرید تیپ درایو IBM برای اشخاصی مانند: متخصصان فنی، مهندسان فروش و متخصصان فناوری اطلاعات که قصد خرید تیپ درایوهای آی بی ام و یا افزایش اطلاعات خود درباره این دستگاه را دارند، درنظر گرفته شده است.

ویژگی های کلیدی سری اکسترنال IBM Tape Drive

تیپ درایوهای  IBM LTO Ultrium سری اکسترنال ویژگی های زیر را ارائه می دهند:

  • ظرفیت، عملکرد و قابلیت اطمینان بالا در عین سادگی استفاده و نصب
  • پشتیبانی از یک دیتا کارتریج در هر تیپ درایو با مدل های:
    LTO Ultrium 9 (TS2290)، LTO Ultrium 8 (TS2280)  و LTO Ultrium 7 (TS2270) SAS Tape Drive
  • ظرفیت ذخیره سازی Native دیتا کارتریج در این تیپ درایوها تا ۱۸ ترابایت (Ultrium 9)، ۱۲ ترابایت (Ultrium 8) و ۶ ترابایت (Ultrium 7)
  • سرعت انتقال اطلاعات native تا ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه در هر سه مدل تیپ درایو
  • پشتیبانی از Write Once Read Many (WORM)
  • امکان مانیتورینگ و نظارت وضعیت تیپ درایو از راه دور
  • پشتیبانی از رمزگذاری در تیپ درایو برای کار با Application Managed Encryption
  • رکمونت اختیاری با قفسه برای قرار دادن دو تیپ درایو در کنار هم در فضای رک ۲U
  • پشتیبانی از اتصال به سرورهای Lenovo که سیستم عامل های سرور مایکروسافت ویندوز و لینوکس را اجرا می کنند
مطالب مرتبط  فروش انواع ذخیره ساز تحت شبکه

Tape Drive IBM TS2290 External  LTO 9

رابط  SAS با ۱۲ گیگابیت بر ثانیه سرعت TS2290، این دستگاه را قادر می سازد تا به طیف گسترده ای از سرورهای open-system متصل شود. دیتا کارتریج LTO Ultrium 9 پشتیبانی از پارتیشن بندی را فراهم می کند. دیتا کارتریج LTO 9 با قرار گرفتن در IBM TS2290 و فراهم کردن این پشتیبانی در ارتباط با  IBM Spectrum Archive، دسترسی سطح file-level به اطلاعات دیتا کارتریج را برای کاربران فراهم می کند.

این پشتیبانی به کاربران کمک می کند تا به سرعت اطلاعات را در دیتا کارتریج پیدا کرده و به روز کنند. یکی دیگر از ویژگی های فناوری LTO Ultrium 9  برای پشتیبانی از رمزگذاری اطلاعات است که با قابلیت ‌های رمزگذاری و رمزگشایی سخت ‌افزار اصلی در خود تیپ درایو LTO Ultrium 9  وجود دارد.

خرید Tape Drive IBM TS2290 External – LTO 9

تیپ درایو IBM

تیپ درایو IBM مدل TS2280 External  LTO 8

تیپ درایو IBM TS2280  یک ذخیره ساز مبتنی بر نوار اکسترنال است که برای ارائه ظرفیت و عملکرد بالا در محیط هایی با حجم کاری متوسط و دارای سیستم های میان رده طراحی شده است. این تیپ درایو IBM از یک رابط میزبان دو پورت ۶ گیگابیت بر ثانیه SCSI (SAS) استفاده می کند. TS2280 External  LTO 8 از نرخ انتقال اطلاعات پایدار تا ۳۰۰ مگابایت در ثانیه پشتیبانی می کند که در حالت فشرده سازی به ۶۰۰ مگابایت در ثانیه افزایش می یابد.

خرید تیپ درایو IBM TS2280 External – LTO 8

تیپ درایو IBM

Tape Drive IBM TS2270 External  LTO 7

تیپ درایو IBM مدل TS2270 برای برآوردن نیازهای رو به رشد فضای ذخیره سازی و کاهش زمان بکاپ گیری از اطلاعات طراحی شده است.

مطالب مرتبط  بررسی و خرید تیپ لایبرری HPE

این دستگاه یک راه حل ذخیره سازی عالی برای سازمان هایی ست که به backup, save/restore و ذخیره سازی به صورت آرشیوی کم هزینه نیاز دارند.

تیپ درایو TS2270 با تکنولوژی LTO پیشرو در صنعت، ظرفیت بالاتر و نرخ انتقال اطلاعات بهتری را نسبت به نسل قبلی ارائه می دهد. فناوری LTO Ultrium 7  از پارتیشن بندی ، فناوری بایگانی ذخیره سازی IBM، رمزگذاری اطلاعات و Write Once Read Many (WORM) پشتیبانی می کند.

خرید ذخیره ساز Tape Drive IBM TS2270 External – LTO 7

تیپ درایو IBM

چرا تیپ درایو IBM گزینه مناسبی برای کسب و کار شماست؟

به طور قطع ظرفیت، سرعت و قابلیت اطمینان راه‌ حل‌ های بکاپ ‌گیری و بایگانی اطلاعات همراه با عملکرد زیرساخت ذخیره‌ سازی به‌ عنوان یک موضوع اساسی برای کسب و کار شما حیاتی است.

IBM  تجربه و راه حلی پیشرو در بازار ذخیره سازها را ارائه می ‌کند که به برطرف کردن چالش ‌های ذخیره‌ سازی شبکه یا شرکت شما با مجموعه گسترده ‌ای از نرم‌ افزار، سخت ‌افزار و راه ‌حل‌ های اثبات ‌شده کمک میکند. فناوری مبتکرانه هماهنگ با نوآوری ‌های اخیر، تعهد به open standard ها و عملکرد بالا که همگی توسط IBM با تخصص شناخته شده‌ اش پشتیبانی می ‌شوند، تنها چند مورد از دلایلی هستند که اثبات میکنند تیپ درایو IBM گزینه مناسبی برای کسب و کار شماست.

اگر با مطالعه این مقاله قصد خرید تیپ درایو IBM و کسب آگاهی درباره قیمت مدل های مختلف این محصول را دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله چرا خرید تیپ لایبرری IBM برای هر کسب و کاری لازم است؟ مراجعه کنید.

مطالب مرتبط  راهنمای جامع خرید تیپ درایو HPE با بهترین قیمت و عملکرد
تیپ درایو IBM

رفرنس ها:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789