خرید تیپ درایو hp

راهنمای جامع خرید تیپ درایو HPE با بهترین قیمت و عملکرد

بررسی و خرید تیپ درایو HPE

کمپانی HPE  پیشروترین برند در سراسر جهان در زمینه تولید و عرضه تیپ درایو، دیتا کارتریج، اتولودر و تیپ لایبرری است. دستگاه ها و راه حل های ذخیره سازی مبتنی بر نوار HPE StoreEver  تمام نیازهای ذخیره سازی و آرشیو طولانی مدت کسبو کار شما را با تیپ درایو hpe، تیپ کارتریج، اتولودر و تیپ لایبرری برطرف می کند. خانواده تیپ درایو اچ پی مدل LTO Ultrium، دستگاه های برتر پشتیبان گیری و آرشیو شرکت Hewlett Packard Enterprise  هستند.

تیپ درایوهای اچ پی مدل LTO Ultrium، با open standard و نقشه راه دوازده نسلی کاملاً تعریف شده، بهترین انتخاب را برای حفاظت از سرمایه گذاری به مشتریان ارائه می دهند. با در نظر گرفتن نهایت قابلیت اطمینان و سهولت استفاده حتی در چرخه کاری ۱۰۰٪ و سنگین، طراحی پایدار و مقاوم HPE که مبتنی بر فناوری برتر LTO است عملکردی عالی خواهد داشت.

خانواده تیپ درایوها از HPE Library و Tape Tools پشتیبانی می ‌کنند و ویژگی تشخیص خطا و بهینه ‌سازی عملکرد را دارند. اگر امنیت، حفظ و ذخیره اطلاعات برای کسب و کار شما حیاتی ست، تیپ درایوهای HPE LTO Ultrium گزینه مناسب و ایده آلی هستند.

بررسی ویژگی ها و خرید تیپ درایو HPE مدل LTO Ultrium External

HPE LTO-9 Ultrium Tape Drive

نسل نهم از تیپ درایوهای HPE LTO Ultrium External با فناوری linear tape open (LTO)، قادر به ذخیره سازی حداکثر ۴۵ ترابایت دیتا در هر تیپ کارتریج است. همچنین با ویژگی hardware data encryption  و HPE StoreOpen  با linear tape file system (LTFS)  برای سهولت استفاده و عملکردی بی سابقه را ارائه میدهد.

Data hardware encryption با استفاده از AES 256 بیتی، امنیت را برای محافظت از حساس‌ترین اطلاعات و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به دیتا کارتریج ها، فراهم می ‌کند.

مطالب مرتبط  LTFS چیست؟ راهنمای جامع بررسی فناوری سیستم فایل نوار خطی

(Data hardware encryption: رمزگذاری سخت ‌افزاری دیتا به استفاده از قطعات سخت ‌افزاری تخصصی در یک دستگاه ذخیره‌ سازی مانند تیپ درایو، برای انجام عملیات رمزگذاری اشاره دارد. این بدان معناست که فرآیند رمزگذاری مستقیماً در داخل سخت ‌افزار خود درایو نوار انجام می ‌شود، نه اینکه متکی به روش ‌های رمزگذاری مبتنی بر نرم ‌افزار باشد.)

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله بررسی فناوری رمز گذاری کمپانی HPE جهت امنیت تیپ درایو مراجعه کنید.

تیپ درایو HPE مدل LTO-9 با نرخ انتقال اطلاعات native تا ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه و تطبیق بیشتر سرعت انتقال اطلاعات با سیستم میزبان به بهینه سازی عملکرد کمک می کند.

                                               خرید تیپ درایو HPE LTO-9 Ultrium 

تیپ درایو HPE

تیپ درایو HPE مدل LTO-8 Ultrium

تیپ درایوهای اچ پی LTO-8 نسل هشتم از تیپ درایوهای hpe با توانایی ذخیره ۳۰ ترابایت در هر دیتا کارتریج هستند.

قابل اعتماد، اتصال پایدار و سازگار

  • با امکان تنظیم سرعت درایو و حفظ جریان آن، عملکرد دستگاه به حداکثر میرسد و شروع/توقف را کاهش پیدا میکند که این مشخصه قابلیت اطمینان درایوها و دیتا کارتریج های HPE را افزایش می دهد.
  • وجود مدل های SAS واجد شرایط در سرورهای HPE و غیرHPE؛ از جمله پلتفرم های محبوب فروشندگانی مانند Dell، IBM، و Sun.
  • پشتیبانی از فهرست گسترده ی برنامه های نرم افزاری بکاپ گیری و آرشیو مانند: HPE، CA، VERITAS، Legato، Tivoli، و بسیاری دیگر.

                                              خرید تیپ درایو اچ پی LTO-8
مطالب مرتبط  چرا خرید دیتا کارتریج برای هر سازمانی ضروریست؟
تیپ درایو HPE

تیپ درایو HPE LTO-7 Ultrium

تیپ درایوHPE   LTO-7 Ultrium 15000 ، نسل هفتم تیپ درایوهای شرکت  Hewlett Packard Enterprise با فناوری LTO  است. این دستگاه می تواند حداکثر ۱۵ ترابایت اطلاعات را (compressed 2.5:1) در هر دیتا کارتریج ذخیره کند. تیپ درایو اچ پی مدل lto 7 قابلیت های نظارت و مدیریت تیپ درایو در سطح سازمانی را با HPE TapeAssure ارائه می دهد.

برای سازمان‌ها و کسب و کارهایی که الزامات سخت ‌گیرانه و طولانی‌ مدت جهت حفظ و نگهداری اطلاعاتشان را دارند، ویژگی حفاظت از اطلاعات WORM (یک بار نوشتن، چندبار خواندن) تیپ درایو HPE LTO-7  یک روش ساده و ایمن برای بایگانی سوابق و اطلاعات و نگهداری دیتا برای مدت زمان طولانیست.

تیپ درایوHPE   LTO-7 Ultrium 15000با پشتیبانی کامل خواندن و نوشتن دیتا کارتریج نسل قبلی خود یعنی LTO-6  و توانایی خواندن دیتا کارتریج های  LTO-5، از سرمایه مشتریان محافظت می کنند.

خرید تیپ درایو HPE LTO-7 Ultrium

تیپ درایو HPE

بررسی و خرید تیپ درایو HPE مدل LTO Ultrium Internal

نصب و راه اندازی تیپ درایو اچ پی مدل LTO Ultrium Internal با اتصال به کامپیوتر یا سرور و استفاده از اتصالات اختصاصی مانند SATA یا SCSI  به مادربرد انجام می شود. تیپ درایوهای داخلی HPE دارای نرخ انتقال اطلاعات با سرعت بالا بوده و برای برنامه های نیازمند کارایی بالا مناسب هستند. همچنین علاوه بر ویژگی های ذکر شده به دلیل مدل نصب داخلی این دستگاه، امکانات امنیتی بیشتری نیز ارائه می دهد.

تیپ درایو HPE
تیپ درایو HPE
تیپ درایو HPE

تفاوت تیپ درایوهای Internal و External

تیپ درایوهای Internal و External از نظر نحوه نصب و قرارگیری فیزیکی و گزینه های اتصال متفاوت هستند.

مطالب مرتبط  بررسی انواع دستگاه ذخیره سازی جهت بکاپ گرفتن اطلاعات
نحوه قرارگیری فیزیکی و گزینه های اتصال

تیپ درایوهای Internal: یک تیپ درایو داخلی مستقیماً در داخل کامپیوتر یا شاسی سرور نصب می شود و با استفاده از کانکتورهای اختصاصی مانند SATA  یا SCSI به مادربرد متصل می شود. آنها سرعت انتقال داده سریع تری را ارائه می دهند.

تیپ درایوهای External: تیپ درایو خارجی یک دستگاه مستقل است که با استفاده از رابط های خارجی مانند  USB، Thunderbolt  یا SCSI به رایانه یا سرور متصل می شود. این دستگاه خارج از شاسی کامپیوتر قرار می گیرد و می توان آن را به راحتی وصل یا جدا کرد. آنها انعطاف پذیری را ارائه می دهند زیرا می توانند به راحتی به رایانه ها یا سرورهای مختلف متصل شوند. با این حال، سرعت انتقال داده ممکن است در مقایسه با تیپ درایوهای  داخلی کندتر باشد.

تیپ درایو HPE

رفرنس ها:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789