بهترین برنامه‌ های ویندوز

معرفی بهترین برنامه های ویندوز در سال ۲۰۲۳

برنامه‌ های زیادی در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد، اما بهترین برنامه ‌های ویندوز ممکن است به علت تراکم اپلیکیشن ها و نرم افزارها کمتر دیده شوند. اگر قصد پرداخت هزینه برای برنامه های ویندوز ندارید، می ‌توانید برنامه ‌های رایگان اما کاربردی زیادی را انتخاب کنید. ما در این مطلب فهرستی از بهترین برنامه‌ های ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ برای هر کاربر را آماده کرده‌ ایم. اگر به دنبال بهره وری بهتر از ویندوز هستید یا حتی فقط قصد تجربه سرگرمی جدیدی را دارید، این مقاله برای شماست.

بهترین برنامه های ویندوز برای افزایش کارایی

Duolingo

آیا می خواهید مهارت های زبانی خود را تقویت کنید؟ به یک کلاس زبان داخل منزل نیاز دارید؟ برای سفر به یک کشور خارجی برنامه ریزی می کنید؟ این برنامه رایگان دقیقا همان چیزی ست که باید دانلود کنید. Duolingo یک برنامه یادگیری زبان با گیمیفیکیشن، جوایز و دستاوردهای فراوان برای انواع آزمون ها است.

Dropbox Cloud Storage

به دنبال یکی از بهترین برنامه های ویندوز برای ذخیره سازی ابری هستید؟ این نرم‌افزار جذاب به شما امکان می ‌دهد که عکس ‌ها و ویدیوهایتان را با استفاده از یک شبکه یا به صورت لیست در هنگام کار با اسناد مشاهده مشاهده کنید. طرح اولیه که به صورت رایگان قابل استفاده است، ۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان را فراهم می‌کند و اگر نیاز دارید، با چند دلار می‌توانید بیشتر از این مقدار فضا دریافت کنید. طرح پایه رایگان برای استفاده، ۲ گیگابایت فضای ذخیره ‌سازی در اختیار شما قرار می ‌دهد. اگر نیاز به فضای بیشتری داشتید، تنها با پرداخت چند دلار می ‌توانید آن را دریافت کنید.

Microsoft To Do

اگر از هنوز نرم افزاری برای برنامه ‌ریزی، تهیه فهرست و ابزار همکاری و تبادل اطلاعات ندارید، Microsoft To Do  یک گزینه عالی برای شما است. این برنامه می‌ تواند به بهبود بهره ‌وری و زمان ‌بندی شما کمک کند. حتی ممکن است به کاهش استرس کمک کند! Microsoft To Do به علت وجود ویژگی  My Day View ، دارای یک برنامه ریز روزانه با وظایف توصیه شده است. از دیگر ویژگی های جالب این برنامه می توان به تنظیم لیست های خرید و dark mode اشاره کرد.

مطالب مرتبط  5 راه دسترسی ویندوز 11 به اطلاعات شما و نحوه توقف آن برای حفظ حریم خصوصی

بیشتر بخوانید : مایکروسافت برنامه ای با ترکیب تمام ابزار های آفیس راه اندازی کرد

بهترین برنامه های ویندوز



بیشتر بخوانید : بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ کدام است؟


بهترین برنامه های خلق و ایجاد محتوا در ویندوز

Fresh Paint

Fresh Paint  در ویندوز ۸ محبوب بود، اما در ویندوز ۱۰ حتی بهتر است! این نرم افزار نمی تواند جای ابزاری مانند فتوشاپ را بگیرد اما میتوان کفت که بهترین برنامه ویندوز متناسب تمام سنین برای سرگرمی است. در این برنامه رایگان اگر یک تبلت ویندوزی با قلم داشته باشید می توانید بین خطوط رنگ آمیزی کنید، نقاشی بکشید و محتوای دلخواه خود را خلق کنید.

Open Live Writer

آیا ترجیح می ‌دهید از یک برنامه مخصوص دسکتاپ برای ایجاد و ویرایش آخرین مطلب وبلاگ یا صفحه وب تان استفاده کنید؟

Open Live Writer برای همین اهداف طراحی شده است. در این اپلیکیشن کاربردی می ‌توانید مطالب متنی، تصویری یا ویدیویی بسازید، سپس هر زمان که می‌ خواهید آنها بر روی وبسایتتان منتشر کنید. این برنامه همچنین با WordPress، TypePad، Blogger و سایر سازندگان وب ‌سایت هماهنگی دارد.

Autodesk SketchBook

Autodesk SketchBook  یک برنامه عالی هم برای متخصصان خلاق و هم برای هنرمندان است. برنامه Autodesk SketchBook مجموعه ابزار گسترده ای را برای توانمندسازی کاربران در ایجاد آثار هنری استثنایی توسط رایانه فراهم می کند. همچنین پشتیبانی جامعی از touch input (ورودی لمسی) به کاربران با دستگاه های صفحه لمسی ارائه می دهد. نرم افزار Autodesk SketchBook به طور یکپارچه با Microsoft Surface Dial  ادغام می شود و آن را به ابزاری ضروری برای کسانی که صاحب Surface Studio هستند تبدیل می کند.

بهترین برنامه های ویندوز برای تفریح سرگرمی

Spotify Music

Spotify  به راحتی از طریق فروشگاه ویندوز در دسترس است و نیازی به دانلود نسخه دسکتاپ برای تجربه گوش دادن به موسیقی ندارد. این برنامه یک مجموعه ویژگی جامع شبیه به برنامه Spotify در هر پلتفرم دیگری ارائه می دهد که دانلود آن را برای علاقه مندان به موسیقی، از جمله کسانی که مشتاق به کشف موسیقی جدید هستند، ضروری می کند.

مطالب مرتبط  پروتکل SNMP چیست؟ + نحوه عملکرد و دستورات مانیتورینگ شبکه با SNMP

Spotify Music با یک رابط کاربری زیبا طراحی شده است که کاربر پسند بودن آن را تضمین می کند. همچنین به‌طور یکپارچه تمام دیتای شما را در پلتفرم‌های مختلف همگام ‌سازی می ‌کند.

Netflix

اگر از رایانه تان بیشتر به عنوان ابزار سرگرمی استفاده میکنید، پیشنهاد می کنیم برنامه Netflix را دانلود کنید. نتفلیکس جزو سرویس های برتر در زمینه پخش آنلاین ویدیو و انیمیشن است. این سرویس بین تمام دستگاه های شما همگام سازی میشود. برای مثال، اگر شروع به تماشای برنامه ای در رایانه تان کنید، می‌توانید در Xbox One خود آن را به پایان برسانید.

Pandora

Pandora  یک برنامه قوی برای دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه است که پخش آهنگ های مورد علاقه شما را آسان می کند. این برنامه همچنین دارای سازگاری با Xbox One بوده و به طور کلی بیشتر از Spotify ویندوز پسند (Windows-friendly) است.

۵ نرم افزار برتر بهینه سازی ویندوز را بشناسید!

بهترین برنامه های ویندوز

معروفترین اپ های سوشال مدیا برای ویندوز

اینستاگرام

اپلیکیشن ویندوزی اینستاگرام عملکرد بسیار بیشتری نسبت به یک صفحه وب ارائه می ‌کند. این برنامه همیشه توسط فیس بوک به روز نمی شود، اما دسترسی اولیه به اکثر ویژگی های اینستاگرام در نسخه های iOS یا اندروید را در ویندوز فراهم می کند. این ویژگی ها شامل دسترسی به استوری اینستاگرام و فید و همچنین پیام ها و قابلیت جستجو می شود.

Discord

هرچند Discord  افق های خود را فراتر از جامعه بازی گسترش داده است، اما گیمرها همچنان بیشترین درصد از پایگاه کاربران آن را تشکیل می دهند. شما می ‌توانید از Discord برای شرکت در گروه ‌های مطالعاتی، لذت بردن از محتوای ویدئویی لایو، یا مکالمه به زبان ‌هایی مانند لاتین یا یونانی باستان استفاده کنید. دیسکورد میزبان جوامع پویا است و به توسعه ‌دهندگان، موسیقیدان ‌ها، علا‌قمندان به سرگرمی و طرفداران بازی ‌های چندنفره تخصصی خدمات می ‌دهد. رابط کاربری آن نیز نه ‌تنها زیباست بلکه با دقت طراحی شده تا تجربه کاربری بهینه را فراهم کند.

بهترین برنامه های ویندوز

بهترین برنامه های ویندوز برای افزایش امنیت

OneLocker Password Manager

اگر همیشه باید رمزهای عبور زیادی را حفظ کنید، OneLocker  یک مدیریت کننده پسورد عالی برای شماست. OneLocker دارای ویژگی های زیادی مانند: jump list ، QR code scanner ، الگوها و موارد دیگر است.

مطالب مرتبط  امنیت سرور چیست؟ 7 مورد مهم برای تامین امنیت سرورها
Dashlane

Dashlane  به دلیل راه اندازی ساده و طراحی آسان برای استفاده، یکی از بهترین برنامه های ویندوز برای مدیریت رمز عبور است.

این نرم‌افزار امنیتی قادر به مدیریت هر تعداد رمز عبوری است که ممکن است از منابع مختلف داشته باشید. همچنین دارای ویژگی هایی مانند ارائه مرتب ‌سازی بسیار کارآمد و حفاظت قوی می باشد. به علاوه، این نرم ‌افزار با ویندوز ۱۰ سازگار است.

بهترین برنامه های Win32 در فروشگاه مایکروسافت

همزمان با ورود گزینه ‌ی جدید اجرای برنامه ‌های اندرویدی، یک ویژگی ممتاز دیگر به ویندوز ۱۱ آمده است که آن قابلیت دانلود برنامه‌ های سنتی Win32 مستقیماً از فروشگاه مایکروسافت می باشد. این نوع برنامه‌ها از نصب ‌کننده با پسوند .exe استفاده می ‌کنند.

معمولاً باید این برنامه‌ها را در وب ‌سایت توسعه‌ دهندگان پیدا کنید، اما ویندوز ۱۱ با فهرست کردن بهترین برنامه‌ها ویندوز برای Win32 در فروشگاه مایکروسافت، پیدا کردن و دانلود آن ها را آسان ‌تر می ‌کند. برای نمونه در حال حاضر، می توانید ضبط کننده صفحه نمایش OBS Studio و همچنین PDF Reader  محبوب Adobe Acrobat Reader DC را پیدا کنید. حتی Zoom هم اکنون در فروشگاه مایکروسافت به عنوان یک برنامه Win32 فهرست شده است.

آیا ویندوز ۱۲ رایگان خواهد بود؟

بهترین برنامه های ویندوز

رفرنس ها:

4 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بهترین برنامه های ویندوز در سال ۲۰۲۳»

  1. بازتاب: فعال کردن گوگل ترنسلیت در همه برنامه - 8 ویژگی برتر گوگل ترنسلیت در سال 2023

  2. بازتاب: بهترین سایت های دانلود رایگان نرم افزار برای ویندوز - سخت افزار سازان رسام

  3. بازتاب: فعال کردن گوگل ترنسلیت در همه برنامه ها - 8 ویژگی برتر گوگل ترنسلیت در سال 2023

  4. بازتاب: چگونه مشکل نصب نرم افزار در ویندوز 11 را برطرف کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789