شخصی سازی یلپ

Yelp را طبق علایق خود شخصی سازی کنید

Yelp اکنون به شما این امکان را می دهد که برنامه خود را بر اساس علایقتان شخصی سازی کنید.تا الان هر کسی که در یک موقعیت مکانی بود نتایج مشابهی را می دید.اما اکنون،با صرف چند دقیقه زمان هر شخص می تواند اولویت های خود را مشخص کرده و نتایج را طبق علایق خود ببیند.

نحوه شخصی سازی Yelp :

شخصی سازی Yelp

همانطور که در پستی در صفحه رسمی Yelp بیان شد،اکنون می توانید این برنامه را بر اساس علایق خود شخصی سازی کنید.شما به Yelp می گویید چه نوع غذایی می خورید و به چه فعالیت هایی علاقه دارید و Yelp نتایج جستجو را بر اساس تنظیمات برگزیده شما نمایش می دهد.

به عنوان نمونه،Yelp توضیح می دهد که یک صاحب حیوان خانگی بدون گلوتن که به پیاده روی و برانچ علاقه دارد،نسبت به یک والدین گیاهخوار که عاشق دونات،بازار کشاورزان و کارخانه آبجو است،صفحه اصلی و صفحه تجربه ی جستجوی متفاوتی خواهند داشت.

مطالعه بیشتر : FaceApp آزمونی بود که ما رد شدیم.

برای شخصی سازی Yelp فقط لازم است موارد برگزیده ی خود را انتخاب کنید.این موارد شامل رژیم غذایی شما(مانند وگان یا گلوتن)،تنظیمات غذایی و نوشیدنی(غذاهایی که از خوردن آنها لذت می برید) و کارهای مورد علاقه (مثل بار موسیقی و بازارهای کشاورزان) هستند.

پس از اتمام،این برنامه در زمان واقعی به روز رسانی می شود و مشاغل و فعالیتهاییرا که برای شما جذاب است را به نمایش می گذارد.اگر علایق شما نیز تغییر کند میتوانید تنظیمات برگزیده خود را بروز کنید تا برنامه با علایق شما سازگار شود.همچنین می توانید ببینید چرا Yelp نتایج خاصی را به شما نشان می دهد.

مطالب مرتبط  آیا ویندوز 12 رایگان خواهد بود؟

دانلود برنامه Yelp برای اندروید و iOS

به روز رسانی برنامه یلپ:

گزینه ی شخصی سازی Yelp ابتدا برای iOS فعال می شود،پس تا فعال شدن این گزینه به بروز رسانی برنامه ادامه دهید.در همین حال قابلیت جستجوی جدید که از قبل برای اندروید فعال بود در سال آینده به نسخه کامل شده آن دسترسی خواهند داشت.

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789