اسکنر سه یعدی سامسونگ

سامسونگ برنامه اسکنر سه بعدی را منتشر کرد

امروز Galaxy Note10 و+Note10 سامسونگ به طور رسمی در بیش از ۷۰ کشور جهان عرضه شده است و برای بزرگداشت این مناسبت مهم شرکت اپلیکیشن جدید اسکنر سه بعدی را منتشر کرده است.

شوخی نمی کنیم این برنامه واقعا اسکنر سه بعدی نام دارد و زمان انتشار آن با Galaxy Note 10+ مصادف شده است و این به آن دلیل است که اسکنر سه بعدی از دوربین ۳D TOF استفاده می کند تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید مدل های سه بعدی اشیا واقعی را اسکن و ایجاد کنید.از آنجا که Galaxy S10 5G و Galaxy A80 نیز دارای دوربین های TOF هستند باید از این اپلیکیشن پشتیبانی کنند.

اسکنر سه بعدی سامسونگ

اپلیکیشن اسکنر سه بعدی اکنون در فروشگاه گلکسی سامسونگ در دسترس است،می توانید با کلیک کردن روی این لینک (یا از طریق جستجو در فروشگاه) این اپلیکیشن را تهیه کنید.بعد از نصب اپلیکیشن اسکنر سه بعدی می توانید مثل برنامه های دیگر مستقیما یا از طریق بیکسبی(bixby) به برنامه دسترسی پیدا کنید،برنامه دوربین را باز کنید روی بیکسبی ضربه بزنید سپس به پنل برنامه ها رفته و آن را ببینید.

اسکنر سه بعدی

در دنیای واقعی اگر بخواهیم یک مدل سه بعدی را اسکن کنیم باید آن را از همه جهت ها اسکن کنیم و هنگام انجام این کار باید دقت کنید که هیچ چیز اضافه دیگری در اطراف شی نباشد.در غیر این صورت آن نیز بخشی از اسکن شما می شود.

سامسونگ توصیه می کند از این اپلیکیشن برای اشیا با طول ۲۰ تا ۸۰ سانتی متر استفاده کنید،وقتی مدل سه بعدی خود را ایجاد کردید می توانید یک GIF از آن تهیه کنید تا مستقیما آن را با دیگران در اشتراک بگذارید یا این مدل را به عکس و فیلم هایی که با دوربین خود گرفته اید اضافه کنید.

مطالب مرتبط  AMD  در مقابل  INTEL: بهترین CPU سال 2023 کدام است؟

مطالع بیشتر : آخرین ورژن اسکایپ چه قابلیت هایی دارد؟

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : gsmarena

021-88916789