پیشنهاد پست های اینستاگرام

پست های پیشنهادی اینستاگرام در آپدیت جدید

اینطور به نظر می رسد که وقتی اینستاگرام نتواند اعتیاد کابرانش را بیشتر کند دیت به تغییراتی جدید می زند و ویژگی هایی را اضافه می کند تا کاربران به اسکرول کردن و دیدن پست های بیشتر ادامه دهند.این بار نیز آپدیتی با ویژگی جدید پست های پیشنهادی اینستاگرام ارائه می دهد.

ویژگی جدید نمایش پست های پیشنهادی اینستاگرام باعث ایجاد اعتیاد بیشتر به اینستاگرام می شود، این پست های پیشنهادی بعد از پایان یافتن پست های فید شماست و شامل پست هایی از طرف کاربرانی است که شما هنوز آنها را فالو نکرده اید.

بخش پست های پیشنهادی چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه این ویژگی به اینستاگرام اضافه شود، احتمالا به خاطر دارید که وقتی پست های صفحه اصلی خود را می دیدید و به انتهای آن می رسیدید پیام “You All All Catught Up” را مشاهده می کردید و برای گذراندن زمان بیشتر در برنامه پست های قدیمی تری را که قبلا دیده بودید را برای شما نمایش می داد.

ویژگی جدید نمایش پست های پیشنهادی اینستاگرام، همانطور که در مرکز راهنمایی اینستاگرام مشخص شده است ، به گونه ای طراحی شده است که شما را به اینستاگرام بچسباند.این ویژگی جدید باعث می شود شما به جای دیدن پست های قدیمی تر تعداد نامحدودی از پستهای پیشنهاد شده از کاربرانی که هنوز فالو نکرده اید را مشاهده کنید.

در حال حاضر پست هایی که به شما پیشنهاد می شود فقط شامل عکس ، فیلم و تبلیغات است. این بدان معنی است که شما هنوز هیچ محتوای IGTV یا Reels را مشاهده نمی کنید.

 پست های پیشنهادی اینستاگرام

فقط بخاطر داشته باشید که اگر تعداد بسیار زیادی از کاربران اینستاگرام را فالو می کنید ، به شدت نیاز به تمیز کردن اینستاگرام خود دارید ،زیرا ممکن است هرگز به اندازه کافی طولانی حرکت نکنید تا به آغاز فید پست های پیشنهادی برسید!

مطالب مرتبط  15 دقیقه کاهش استفاده از شبکه های اجتماعی چه تاثیراتی دارد؟

گفته می شود ، بین محتوایی که در صفحه ی اکسپلور مشاهده می کنید ، و محتوایی که از پستهای پیشنهادی مشاهده می کنید ، تفاوت هایی وجود دارد.

پست های پیشنهادی بر اساس نوع اکانت هایی که فالو می کنید ، و همچنین پست هایی که در گذشته لایک یا ذخیره کرده اید پیشنهاد شده است در حالی که پست های بخش اکسپلور شما فاصله ی بیشتری با علایق شما دارد.

نحوه تنظیم پست های پیشنهادی اینستاگرام

اگر با یک پست پیشنهادی روبرو شدید که به آن علاقه نداشتید ، می توانید به تغییر آن کمک کنید. پست های پیشنهادی در اصل دارای یک دکمه “dislike” هستند که به اینستاگرام کمک می کند تا فید شما را تغییر دهد.

 تنظیم پست های پیشنهادی اینستاگرام

وقتی پستی را می بینید که دوست ندارید ، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست پست ضربه بزنید و گزینه ی Not Interesting را انتخاب کنید. پس از آن اینستاگرام پست های مشابه آن را برای شما نمایش نخواهد داد.

با اینکه شما نمی توانید به طور کلی پست های پیشنهادی را حذف کنید ولی می توانید همچنان می توانید پست های قدیمی را ببینید، فقط کافیست هنگامی که اعلان You’re All Catught Up را در بالای فید پست های پیشنهادی خود مشاهده می کنید ، روی لینک مشاهده پست های قدیمی تر در زیر آن پیام ضربه بزنید.

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

مطالب مرتبط  معرفی و بررسی روش های آپدیت فریمور سرور HPE

منبع : makeuseof

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

021-88916789