خرید استوریج Dell

خرید استوریج San Storage – Dell های سری All Flash

چرا خرید استوریج Dell متناسب با نیاز هر کسب و کاریست؟

آیا به دنبال ذخیره سازی اطلاعات با قابلیت های گسترده یا مناسب استفاده در یک محیط ذخیره سازی هیبریدی برای کسب و کارتان هستید؟ ما به شما خرید استوریج Dell را پیشنهاد می کنیم. سن استوریج های Dell دارای ویژگی هایی مانند: ۲ برابر IOPS بیشتر، حافظه بالا و بسیاری قابلیت های دیگر است. این سیستم‌ های ذخیره ‌سازی All-Flash و هیبریدی با معماری کنترلر دوگانه فعال توانایی کاهش حجم اطلاعات (data reduction) تا ۵:۱ را دارند. همچنین برای ساده سازی سیستم multi-cloud نیز مناسب اند.

محیط ذخیره‌ سازی هیبریدی (Hybrid Storage Environment) از ترکیب دو فناوری متفاوت و ترکیبی از ذخیره‌ سازی مبتنی بر دیسک ‌های سخت (HDD)  و ذخیره‌ سازی مبتنی بر Solid State Drive (SSD)  استفاده می ‌کند. این ارتباط ترکیبی به سازمان‌ ها امکان می‌دهد تا از مزایای هر دو نوع ذخیره‌ سازی بهینه‌ سازی شده (سرعت SSD و ظرفیت بالا و قیمت کمتر HDD) بهره‌مند شوند.

خانواده Dell EMC Unity XT

خانواده Unity XT دستگاه های ذخیره سازی هیبریدی و All Flash را متمایز کرده و به صورت جداگانه عرضه می کند. هر دو مدل این دستگاه ها نرم افزار ذخیره سازی اطلاعات ساده و فراگیر را هنگام خرید استوریج Dell ارائه می دهند. این سیستم‌ ها برای عملکرد بهینه طراحی شده ‌اند و برای پشتیبانی از برنامه‌ های کاربردی مجازی ‌سازی همه منظوره کاملاً مناسب هستند.

معماری سیستم های ذخیره سازی Unity XT از block، file و VMware VVolsپشتیبانی می کند. همچنین توانایی ساپورت همزمان پروتکل های  NAS، iSCSI  و Fiber Channel را دارد. هر سیستم این سری دستگاه ها از پردازنده‌ های ذخیره‌ سازی دوگانه و اتصال کامل ۱۲ گیگابایتی SAS استفاده می ‌کند. ظرفیت ذخیره سازی اضافی آن ها نیز از طریق Disk Array Enclosures (DAEs) افزایش می یابد.

مطالب مرتبط  بررسی و خرید تیپ لایبرری HPE

تفاوت بارز بین دستگاه های هیبرید و تمام فلش این است که نوع F دارای عملکرد All-Flash می باشد. طراحی All-Flash Unity XT شامل مقیاس‌ بندی چند هسته ‌ای خطی، inline data reduction با تشخیص صفر برای block ها و file ها است. این انکلوژرها از هشتاد درایو فلش تنها در سه رک پشتیبانی می ‌کند تا در اشغال محیط صرفه ‌جویی کند.

(مقیاس ‌پذیری چند هسته ‌ای خطی (Linear Multicore Scaling) به این موضوع اشاره دارد که با افزایش تعداد هسته ‌های پردازنده‌ ها، عملکرد سیستم به طور خطی و به اندازه‌ی متناسب با این افزایش، بیشتر می شود. به عبارت دیگر، هرچه تعداد هسته‌های پردازنده بیشتر باشد، عملکرد سیستم نیز با افزایش خطی بهبود می ‌یابد.)

مزایای خرید استوریج Dell برای ذخیره سازی اطلاعات در سازمان ها

  • تا ۵:۱ data reduction
  • 2برابر عملکرد بیشتر در read، write و عملکرد حجم کار ترکیبی، افزایش عملکرد بارهای کاری مجازی
  • یونیتی XT امکان ادغام ساده با VMWare vRO و Kubernetes را ارائه می ‌دهد.

در ادامه این مطلب به بررسی ۴ دستگاه پیشرفته و پرفروش از سن استوریج های سری All-Flash Unity XT کمپانی Dell میپردازیم. اگر به دنبال خرید استوریج Dell برای سازمان و مجموعه تان هستید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

سن استوریج Dell Unity XT 380F

Dell Unity XT 380F All-Flash  نقطه ورود به سری ذخیره سازهای All-Flash در Dell Unity XT  است. این san storage  برای استقرار چند ابری ساخته شده و امکان ارائه ذخیره ‌سازی یکپارچه و ساده با قیمت مناسب که برای عملکرد بالا و تاخیر پایین طراحی شده را فراهم می ‌کند.

مطالب مرتبط  رم سرور چیست؟ | آشنایی با انواع رم سرور و مقایسه آن ها

خرید ذخیره ساز Dell Unity XT 380F

خرید استوریج Dell

خرید استوریج Dell  مدل Unity XT 480F

با دستگاه All-Flash Dell Unity XT 480F، عملکرد ثابتی برای بارهای کاری مجازی فراهم میشود. مدل ۴۸۰F دارای ۱۹۲ گیگابایت حافظه سیستمی و تا ۱.۳۹ ترابایت کل حافظه ذخیره‌ سازی است. با معماری کنترلر دوگانه فعال و ویژگی‌ هایی در سطح سازمانی، Dell Unity XT 480F عملکرد بهینه و کارآیی را به شما می‌ دهد.

لینک خرید ذخیره ساز Dell Unity XT 480F

خرید استوریج Dell

Dell Unity XT 680F San Storage

با خرید استوریج Dell مدل Unity XT 680F 384 گیگابایت حافظه سیستم و حداکثر ۳٫۲ ترابایت کش FAST در هر آرایه به شما ارائه می شود. به علاوه میتوانید از وجود مزایای ویژگی All-Flash و فناوری solid-state memory بهره ببرید.

مشخصات san storage یونیتی XT 680F

  • ارائه حداکثر ظرفیت خام تا ۸ پتابایت
  • پشتیبانی پیشرفته از ویژگی inline data reduction
  • قابل توسعه از ۶ تا ۱۰۰۰ درایو
  • پایدار کردن اطلاعات با تقسیم به منظور بهینه ‌سازی و وجود حافظه نهان فلش

    قیمت و خرید Dell Unity XT 680F
خرید استوریج Dell

بررسی و خرید استوریج Dell مدل Unity XT 880F

با خرید استوریج Dell مدل  تمام فلش Dell EMC Unity XT 880F، میزان کارایی برای بارهای کاری ترکیبی افزایش می ‌یابد. این دستگاه All-Flash ارائه‌ دهنده ذخیره‌ سازی مدرن و یکپارچه برای کسب و کارهای متوسط رو به بالا و شرکت ها است. همچنین دارای قابلیت اجرای همزمان بارهای کاری ترکیبی بدون هیچ گونه افت کارایی می‌ باشد.

ویژگی های سن استوریج Unity XT 880F

مطالب مرتبط  توانمندسازی شرکت ‌ها با راهکارهای ذخیره‌ سازی SAN Storage – خرید SAN
خرید استوریج Dell

رفرنس ها:

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید استوریج San Storage – Dell های سری All Flash»

  1. بازتاب: توانمندسازی شرکت ‌ها با راهکارهای ذخیره‌ سازی SAN Storage – خرید SAN

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-88916789