انتخاب بهترین گوشی های هوشمند

امروزه اکثر گوشی های هوشمند ممکن است از نظر اکثر مردم یکسان باشند، خرید یک تجربه شخصی است. همه مردم نیازها و بودجه منحصر به فرد به همراه تنظیمات شخصی دارند. ما در این مقاله قصد داریم شما را در انتخاب بهترین گوشی های هوشمند راهنمایی کنیم.

توجه به صفحه نمایش برای انتخاب بهترین گوشی:

صفحه نمایش خوب دارای نمایشگر با وضوح بالا ۱۹۲۰×۱۰۸۰ برای تلفن های کوچکتر، ۲۶۵۰×۱۴۴۰ برای گوشی های بزرگتر که در آن متن خوب و واضح و روشن خواهد بود. ابعاد ۹:۱۸ باعث راحتی نگه داشتن آن می شود. همچنین صفحه نمایش باید رنگ ها را به صورت دقیق نمایش دهد و در هنگام نگاه کردن به آن از هر زاویه ای امکان پذیر باشد. همچنین کنتراست بالا و حداکثر روشنایی باعث می شود که در نور شدید آفتاب مشکلی نداشته باشید.

دوربین:

فروشندگان گوشی های هوشمند اغلب به معیارهایی مانند مگاپیکسل و یا قابلیت پرتره در هنگام فروش اشاره می کنند در حالی که برای انتخاب بهترین گوشی هوشمند علاوه بر این موارد و البته مهمتر این است که دیافراگم دوربین را در نظر داشته باشید که هر چقدر مقدار F در گوشی ها کمتر باشد در واقع کیفیت عکس بهتر خواهد بود بدین معنی که F/1.5 نسبت به f/2.0 وضح بالاتری دارد همچنین جزئیات سنسور، تراشه پردازش تصویر و نرم افزار دوربین تاثیر بالایی در تجربه عکس و ویدئوی شما خواهند داشت.

شما برای ثبت عکس های مناسب نیاز به دوربینی دارید که سرعت راه بالایی داشته باشد و فاصله بین زدن دکمه شاتر و ثبت عکس کوتاه باشد تا بتواند عکس هایی با رنگ دقیق و نویز کمتر را ثبت کند.

مطالب مرتبط  آیا ویندوز 12 رایگان خواهد بود؟

توحه به پردازنده و حافظه انتخاب بهترین گوشی:

تقریبا هر تلفن مدرن به اندازه ای سرعت دارد که بتواند وظایف رایج مثل مرور وب و رسانه های اجتماعی را به راحتی انجام دهد اما اگر شما قصد دارید فعالیت هایی مانند بازی های ۳D و ویرایش ویدئو انجام دهید به یک پردازنده فوق العاده بالاتر و حافظه RAM بیشتر نیاز خواهید داشت. با این حال حافظه کمتر از ۲GB و یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 600 یا بالاتر پیشنهاد می شود.

باتری:

هر بار که یک نظرسنجی جدید درباره آنچه که کاربران از گوشی هوشمند آینده خود می خواهند انجام می شود، عمر باتری بهتر در بالای لیست است.

ظرفیت یک باتری گوشی هوشمند در میلی آمپر ساعت اندازه گیری شده است و از حدود ۳۰۰۰ میلی آمپر به حدود ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت می رسد.

به عنوان یک قاعده کلی “میلی آمپر ساعت” بیشتر بهتر است. با این حال، گوشی های با صفحه نمایش های بزرگتر، روشن تر و پردازنده های قدرتمند تر، باتری را با سرعت بیشتری تخلیه می کنند، به طوریکه یک تلفن همراه کوچکتر و ارزان تر با باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت می تواند طولانی تر از یک تلفن بزرگ با ظرفیت ۳٫۳۰۰ میلی آمپر ساعت طول بکشد.

مطالعه بیشتر : گوشی های ارزان قیمت و اقتصادی سامسونگ

بهترین تلفن های اندرویدی ۲۰۱۸:

  • Best overall: Samsung Galaxy S9
  • Best overall (runner-up): Huawei Mate 10 Pro
  • Best phone for photographers: Google Pixel 2 XL
  • Best phablet (over 6 inches): Samsung Galaxy Note 8
  • Best budget phone: Moto G5 Plus
  • Best budget phone (another option): Nokia 6.1
  • Best bang for the buck: OnePlus 6
مطالب مرتبط  4 جایگزین Adobe PDF Reader برای ویرایش PDF با ویژگی های رایگان بیشتر!

مطالعه بیشتر : ۳ گوشی برتر که الان می‌توانید بخرید

سخت افزار سازان رسام 

منبع: greenbot

021-88916789