اطلاعات جدید در مورد مکان بازی Assassin’s Creed Odyssey اعلام شد

خط زمانی داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey قرار است باز هم به عقب بازگشته و گذشته ای حتی قبل تر از Origins را روایت کند .

انتخاب یونان باستان از طرف تیم توسعه دهنده بازی بسیار جالب به نظر می رسد . تا کنون با توجه به تریلر های منتشر شده جلوه های بصری به کار رفته در این عنوان دارای ترکیب رنگ عالی و  بسیار خیره کننده بوده است .

Scott Phillips  کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرده است که انتخاب یونان باستان نقش مهمی در زیبایی های بصری بازی داشته زیرا این محیط دارای زیست گاه ها و مکان های گوناگون است . فیلیپس می گوید : زمانی که ما یونان باستان را برای بازی در نظر گرفتیم ، تحقیقات خود را در مورد آن آغاز کردیم . چه چیز جالبی در یونان وجود دارد ؟ بهترین زمان ممکن برای توسعه بازی چیست ؟ یونان باستان فوق العاده متنوع و زیبا است . ما دارای هشت زیستگاه متفاوت هستیم که کوه های آتشفشانی ، قله های برفی ، زیر دریا و جزیره ای که در نمایشگاه E3 داشتیم . بنابراین جلوه های تصویری مختلفی در بازی قرار دارد اما این دوره زمان جنگ نیز است . پس ما جنگ ، علم و هنر ، نویسندگی و داستان سرایی نیز داریم . یونان باستان موارد بسیار زیادی دارد که ما می تواینم از آن استفاده کنیم .

این اولین بار نیست که فیلیپس در مورد جلوه های بصری بازی مصاحبه ای انجام داده است . او پیش از این نیز اعلام کرده بود که Odyssey احتمالا زیبا ترین بازی این سری خواهد بود . علاوه بر تغییرات ظاهری ، عنوان Assassin’s Creed Odyssey از نظر المان های نقش آفرینی پیشرفت های بسیار خوبی داشته است به طوری که قابلیت انتخاب دیالوگ و روایت داستان چند شاخه ای نیز در آن قرار دارد . شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ ۵ اکتبر ( ۱۳ مهر ) برای پلتفرم های پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

مطالب مرتبط  5 نرم افزار برتر بهینه سازی ویندوز را بشناسید!

مطالعه بیشتر : انتشار نسخه “آنها نباید عبور کنند”برای “میدان جنگ۱ (Battlefield 1)”

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

021-88916789