تماشای رایگان نتفلیکس

تماشای رایگان مستندهای نتفلیکس در یوتوب

نتفلیکس برخی از بهترین مستندهای خود را در یوتوب آپلود کرده است، این بدان معناست که این ویدیو ها به صورت رایگان برای همه در دسترس خواهد بود فرقی هم ندارد که اشتراک نتفلیکس داشته باشند یا نه.مستند های ارائه شده شامل سیاره ما (Our Planet) نیز می شود که توسط دیوید آتتنبورو روایت شده است.

چندین سال است که نتفلیکس به معلمان اجازه می دهد تا فیلم های مستند آن را در کلاس های خود به نمایش بگذارند.  با این حال ، با بسته شدن مدارس در سراسر جهان به دلیل ویروس کرونا نتفلیکس مجموعه ای از مستندها را برای کودکان (و بزرگسالان) بارگذاری کرده است تا به جای آن بتوانند در خانه تماشا کنند.

نحوه تماشای مستندهای نتفلیکس در یوتوب

همه ی این مستندها در کانال یوتوب نتفلیکس در دسترس است و این غول رسانه ای همه ی این ویدیوو ها را در لیست پخش خود قرار داده تا از در دسترس بودن آنها اطمینان حاصل کند.در حال حاضر همه ی این ویدیو ها به زبان انگلیسی در دسترس است و تا پایان هفته نیز زیرنویس های آنها به زبانهای مختلف اضافه خواهد شد.

برای تماشای برخی از بهترین ویدیو های مستتند تنفلیکس فقط کافیست وارد برنامه یوتوب شوید و لیست پخش را باز کنید و پایین بروید تا جایی که یکی از فیلم هایی که مد نظرتان است را پیدا کنید.

این مستند های نتفلیکس مجموعه ای از دو نوع ویدیو است که تعدادی از آنها به صورت طولانی و تعدادی به صورت اپیزودی هستند، در کل ۳۴ فیلم برای تماشا وجود دارد.

مطالب مرتبط  AMD  در مقابل  INTEL: بهترین CPU سال 2023 کدام است؟

برجسته ترین ویدیو ها در این دسته احتمالا همانطور که توسط طبیعتگرای مشهور ، دیوید آتتنبورو روایت شده است سیاره ی ما (Our Planet) باشد. Our Planet دیدگاههای جذاب و جذاب از دنیای طبیعی ارائه می دهد که در یک سری هشت قسمتی زیبا فیلمبرداری شده است.

مطالعه بیشتر : لذت بی نهایت از واقیعت مجازی با AIO جدید DELL

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789