تبلت اقتصادی جدید اپل در حال توسعه است

تبلت اقتصادی جدید اپل مراحل توسعه خود را طی می کند. این محصول برای کاهش هزینه های تولید به تاچ آیدی مجهز می شود.

محصولات اپل با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسند و این موضوع در رابطه با اکثر تولیدات این شرکت صادق است. فروش گوشی های هوشمند اپل از سال گذشته تا به امروز با کاهش روبه‌رو بوده است.

این شرکت برای افزایش فروش آیفون های تولیدی خود مجبور شده چندین بار قیمت آن ها را در بازار چین کاهش دهد؛ با این حال تحلیلگران این راه حل را مقطعی می دانند.

به تازگی اطلاعاتی به اینترنت راه پیدا کرده که بر اساس آن، تبلت اقتصادی جدید اپل در ماه جاری میلادی از راه می رسد. در حالی که گفته می شود این محصول قیمت پایینی دارد، ارزان ترین آیفون اپل با قیمت ۷۴۹ در بازار به فروش می رسد. کاربران با این مبلغ می توانند پرچمداران اندرویدی ۲۰۱۹ را خریداری کنند.

به نظر می رسد اپل تغییرات زیادی را در این تبلت ایجاد نکند و همچنان شاهد طراحی آشنای این برند باشیم. اپل در این تبلت بهبودهایی را اعمال می کند.

بر اساس گزارش ها، آیپد ۲۰۱۹ مانند گذشته به تاچ آیدی مجهز می شود. اپل برای کاهش هزینه های تولید، این محصول را فاقد سیستم شناسایی چهره، فیس آیدی روانه بازار می کند.

از دیگر ویژگی تبلت اقتصادی جدید اپل می توان به حضور جک ۳٫۵ میلی متری هدفون در آن اشاره کرد. اپل در سال ۲۰۱۶ و با معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، تصمیم گرفت این پورت را از گوشی های هوشمند خود حذف کند. آیپد پرو ۲۰۱۸ نیز فاقد این پورت است.

علاوه بر این دستگاه، در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آیپد مینی ۵ نیز خواهیم بود. این تبلت از طراحی مشابه با نسل گذشته خود، آیپد مینی ۴ بهره می برد. انتظار می رود قدرت این تبلت توسط پردازنده اپل A10X تامین شود.

اپل ایموجی های جدیدی را برای ios و مکینتاش در جشن روز جهانی ایموجی ارائه می کند.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : gizchina

021-88916789