ویژگی-جدید-تلفظ-کلمات-گوگل

ویژگی جدید تلفظ صحیح کلمات در گوگل

گوگل ویژگی های جدیدی را طراحی کرده است که به شما کمک می کند کلمات را به درستی تلفظ کنید.گوگل قبلا هم مهارت های چشمگیری در زبان داشت اما اکنون با ترکیب نشانه های بصری و توانایی تلفظ کلمات به درجه ی بالایی در زبان رسیده است.

یادگیری صحیح تلفظ کلمات

هزاران زبان در سراسر جهان وجود دارد و هر یک دارای صدها هزار کلمه هستند.بنابراین شناختن همه کلمات حتی به زبان مادری نیز غیرممکن است چه برسد به زبان دوم و سوم.

وقتی به کلمه ای جدید یا موردی بر می خورید که با آن آشنایی ندارید می توانید به صورت آنلاین طرز تلفظ آن را جستجو کنید گوگل اکنون چندین ترفند جدید را برای کمک به تلفظ صحیح کلمات به کار می برد.

گوگل مهارت های زبان جدید را می آموزد

اولین مهارت جدید گوگل تلفظ آزمایشی است که به شما این امکان را می دهد که مهارت های زبانی خود را تمرین کنید،مورد دوم افزودن تصاویری در رابطه با کلمات و معانی آنهاست.

ویژگی جدید گوگل به شما این امکان را می دهد کلماتی را که با تلفظ آن مشکل دارید تمرین کنید.در این ویژگی گوگل ابتدا تلفظ صحیح کلمه را به شما نشان می دهد یک دکمه برای تمرین نیز وجود دارد که اگر روی آن کلیک کنید می توانید این کلمه را در میکروفون خود بگویید سپس گوگل با استفاده از فناوری تشخیص گفتار خود بسته به نوع گفتار شما میزان پیشرفتتان را ارائه می دهد.

گوگل هم اکنون بازنمایی های بصری از کلماتی که جستجو می کنید را ارائه می دهد این ویژگی برای زبان آموزان بصری طراحی شده و برای کلمات با معانی متعدد مفید است.

مطالب مرتبط  خرید ذخیره ساز SAN :  بررسی انواع SAN Storage

گوگل با اسامی شروع کرده است و امیدواریم در آینده گسترش یابد.

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789