قرار داد سرویس، نگهداری تجهیزات سخت افزاری و شبکه های کامپیوتری
یکی از رایج ترین مسائل مدیران سازمانها در تامین نیروی انسانی IT بصورت تمام وقت هزینه ایست که به سازمان تحمیل مینماید و علاوه بر آن عدم تخصص و تجربه کافی، مرخصی های متعدد و ناگهانی و… موارد قابل توجهی برای یک مدیر با تدبیر می باشد. یک شبکه پایدار و با طراحی و سخت افزار مناسب اصولاً نیاز به حضور مستمر متخصصین شبکه نداشته و تنها کافیست به صورت ادواری و برنامه ریزی شده نسبت به بروز رسانی و بازبینی نرم افزاری و سخت افزاری اقدام گردد.
بدین منظور شرکت رسام در زمینه خدمات پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری حوزه فناوری اطلاعات شامل امور سخت افزار و نرم افزار و شبکه های کامپیوتری به شرح ذیل آماده ارائه خدمات می باشد:
- عقد قراردادهای سالیانه پشتیبانی و نگهداری شبکه
- ارائه سرویس های پیشگیرانه بصورت دوره های هفتگی، یک ماهه و سه ماهه با توجه به قرارداد
- گردآوری و تهیه شناسنامه تجهیزات کامپیوتری موجود
- بررسی ساختار کلی شبکه و رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری موجود
- تهیه مشخصات کامل سرور(ها)، سیستمها، سوئیچ(ها)، روتر(ها) و ارایه ی شناسنامه ی تجهیزات
- نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات Active شبکه شامل: سوییچ، روتر و مودم ADSL
- بررسی وضعیت و کیفیت سرویس ADSL
- نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات سختافزاری در حوزه IT و شبکه نظیر تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، دوربینهای مداربسته، سیستم های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و … می باشد.
- بررسی وضعیت امنیت اطلاعات در سطح سازمان و بازبینی و پیاده سازی دسترسی ها به منابع
- نصب و راه اندازی سامانه های بک آپ گیری از اطلاعات شرکت ها با توجه به نوع دیتا
- کنترل دائمی سخت افزارها و نرم افزارها برای کاهش بروز مشکلات و کوتاه کردن زمان حل مشکل
- به روز رسانی آنتی ویروس و نصب patch های امنیتی
- تخصیص نیروی مستقر در محل به درخواست سازمان
- اعزام کارشناس در سریعترین زمان