تاریخچه شرکت

شرکت مهندسی سخت­ افزارسازان رسام فعالیت خود را در قالب اصناف،از سال ۱۳۷۶ و در قالب شرکت، از سال ۱۳۸۶ در زمینه تآمین قطعات سخت­ افزار یا انواع کامپیوتر ها،انواع ماشین های اداری اعم از پرینتر های چند کاره و تک کاره،اسکنر های بایگانی و اداری و ملزومات آنها،و تآمین تجهیزات شبکه و ارائه خدمات مربوط به آن از مشاوره تا پیاده سازی و پشتیبانی آغاز کرده است.

در حال حاضر شرکت مهندسی سخت­ افزارسازان رسام با تکیه بر تجربه ۲۰ ساله خود در زمینه ی بازرگانی تجهیزات انفورماتیک بخشی از نیاز های سازمان های مختلف را که تولید کنندگان داخلی تولید می کنند در تعامل با آنها تامین می کند و بخش دیگر را که تولید داخلی ندارد از طریق شرکای خارجی خود از کشور های دیگر تامین می کند.

شرکت سخت افزار سازان رسام

و امروزه در لیست تامین کنندگان شرکت ها و سازمان های بزرگ از قبیل وزارت نفت و شرکت های تابعه و بسیاری از سازمان های دولتی می باشد.

متخصصین مجرب و با تجربه ی سخت افزار سازان رسام در کنار بخش تآمین و فروش خدمات متنوعی مثل مشاوره در زمینه انتخاب قطعات مناسب مشتری و همچنین مشاوره در زمینه طراحی، معماری،پیاده سازی و پشتیبانی شبکه را به مشتریان حقیقی و حقوقی شرکت ارائه می دهند.

این شرکت از بدو تاسیس تاکنون، خدمات متنوعی را با توجه به موضوع فعالیت شرکت به جامعه بزرگ ایران(سازمان­ ها، موسسات، شرکت­ های دولتی و خصوصی) ارائه کرده است.

  • خرید و فروش سیستم و قطعات، برپاسازی شبکه­ های متعدد کامپیوتر
  • نصب و راه­ اندازی شبکه­ های اینترانت و اتصال به اینترنت
  • نگهداری و پشتیبانی تجهیزات سخت­ افزاری
  • عرضه سخت­ افزار متناسب با نیاز واقعی سازمان­ ها و موسسات

مشاوره فنی و مهندسی در زمینه استفاده و به کارگیری سیستم­ های کامپیوتری از جمله مواردی است که متخصصین شرکت سخت­ افزارسازان رسام در طول نزدیک به دو دهه خدمت در کشور، در اختیار جامعه بزرگ انفورماتیک قرار داده­ اند.

جهت دریافت فایل کامل رزومه اینجا کلیک کنید.

www.rasamco.ir

021-88916789