پشتیبانی از کنترلر های Microsoft Xbox One توسط Android Pie

تا قبل از این کنترلر های Microsoft Xbox One همیشه با Android  به خوبی کار نمی کردند.در حالی که مایکروسافت  دو سال پیش بلوتوث را به کنترلرهای Xbox One اضافه کرد اما نسخه های قبلی Android آن را به خوبی و پایدار پستیبانی نمی کردند.

در حال حاضر گوگل در نسخه جدید سیستم عامل اندروید خود یعنی Android P به طور رسمی از کنترلرهای Xbox One با بلوتوث پشتیبانی می کند.

به گزارش سایت XDA-Developers یک مهندس شرکت گوگل گفته است که این شرکت در مورد اشکال زدایی دائمی مسائل مربوط به این کنترلرها اقداماتی را انجام داده است و از این پس در نسخه Android Pie به صورت پایدار شاهد هماهنگی این دو خواهیم بود.

این مهندس گوگل که نخواسته نامش فاش شود شود می گوید اشکال زدایی های انجام شده در هسته Android Pie قرار گرفته است بنابراین همه انتشارات این نسخه در همه گوشی های هوشمند را شامل خواهد شد.

این بدین معنیست که انواع بازی های انواع بازی ها از کنترلر بلوتوث در اندروید پشتیبانی می کنند.

همچنین به گزارش CNET بازی هایی نظیرFortnite  هم به زودی پشتیبانی خواهند شد که این امر باعث می شود بازی Fortinte در اندروید بسیار جالب تر از قبل باشد.

اگر سایر بازی های موبایل شروع به اضافه کردن پشتیبانی از این امر کنند به زودی شاهد آن خواهیم بود که این بازی ها جذابتر و بهتر خواهند بود.

مطالعه بیشتر : سیستم عامل فیوژا چیست و گوگل چه هدفی از توسعه آن دارد.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع: theverge

Cnet

021-88916789