BIXBY SAMSUNG

انتظارات از گوشی جدید گلکسی نوت ۹ و بیکسبی جدید

هرچند زمان زیادی تا معرفی پرچمدار جدید سامسونگ باقی مانده است اما شرکت کره ای سامسونگ احتمالا به زودی یکی از پرفروش ترین گوشی های سال یعنی گلکسی نوت ۹ را با تغییرات زیاد نسبت به مدل های قبلی خود راهی بازار خواهد کرد، امابا توجه به شنیده ها و اخبار منتشر شده از این گوشی جدید و امکانات آن در زیر به برخی از مسائل مربوط به این گوشی از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آن خواهیم پرداخت.

تا کنون اطلاعات زیادی در از این گوشی منتشر شده از جمله اینکه قلم S-Pen در این گوشی تغییرات زیادی خواهد داشت و سامسونگ برای اولین بار از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر در این گوشی استفاده خواهد کرد که احتمالا مشکل استفاده از نمایشگرهای با وضوح بسیار بالا را نیز از بین خواهد برد و با این وضح تصویر بیشتر از یک روزی کاری می توانید از گوشی با کیفیت خود لذت ببرید.

علاوه بر این امکانات جدید در گوشی گلکسی نوت ۹، استفاده از چیپست قدرتمندتر و فضای ذخیره سازی بیشتر از دیگر امکانات جدید این پرچمدار خواهد بود.

قلم این گوشی قدرتمند مانند یک اسپیکر قدرتمند و از طریق بلوتوث به گوشی متصل خواهد شد.

مطالعه بیشتر : گلکسی نوت ۹ سامسونگ با باتری بزرگتر و قلم جدید عرضه می‌شود

در بخش نرم افزار این گوشی می توانیم به نسخه جدید بیکسبی به عنوان دستیار هوشمند و اختصاصی سامسونگ اشاره کرد که تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه های اولیه خود کرده است و برای اولین بار این نسخه جدید از بیکسبی در پرچمدار جدید رونمایی خواهد شد.

نسخه جدید بیکسبی تغییرات زیادی خواهد داشت و با تغییر در پردازش زبان به صورت طبیعی و همچنین نادیده گرفتن بهتر نویزهای محیط اطراف تعامل بهتر و سریعتری با کاربران خواهد داشت.

سامسونگ قصد دارد با انتشار بیکسبی در بین توسعه دهندگان نرم افزار و برنامه نویسان اندروید این برنامه را روز به روز بیشتر ارتقاء دهد و با توجه به در اختیار داشتن بیش از یک سوم بازار آمریکا توسط این غول کره ای احتمالا شاهد استقبال از بیکسبی از طرف برنامه نویسان خواهیم بود علاوه بر گوشی های سامسونگ به زودی شاهد استفاده از این دستیار هوشمند سامسونگ در سایر محصولات این شرکت نظیر تلوزیون ها، ماشین های لباسشویی، یخچال ها و حتی سیستم های تحویه مطبوع سامسونگ خواهیم بود.

با توجه به اخبار منتشر شده از بیکسبی انتظار می رود در آینده ای نزدیک شاهد تجره ای غافلگیر کننده از سامسونگ و دستیار صوتی هوشمند این شرکت باشیم.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع: مجله سخت افزار

021-88916789