ویژگی جدید گوگل مپ: پیشنهاد بازدید از محله‌های جذاب دور و اطراف شما

اگر به تازگی ساکن شهر جدیدی شده یا برای گردش و تفریح به آن سفر کرده باشید، احتمالا برای پیدا کردن نقاط دیدنی دور و اطرافتان به یک راهنمای خوب و همیشه در دسترس احتیاج دارید. گوگل مپس به لطف ویژگی جدید خود می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای این کار باشد.

تب اکسپور که چند ماهی از آغاز به کارش در سرویس نقشه گوگل گذشته، به تازگی آپدیت کوچک اما مهمی دریافت کرده تا بتواند راهنمای گردشگری بهتری نسبت به گذشته باشد.

وقتی که بخش اکسپلور را باز می‌کنید (که از طریق بالا کشیدن منوی انتهای صفحه انجام می‌گیرد) کنار نام منطقه‌ای که در آن حضور دارید، فلشی خاکستری رنگ مشاهده خواهید کرد. همانطور که در اسکرین شات پایین مشاهده می‌کنید، این فلش درست کنار عنوان Explore City of London قرار گرفته است.

با اشاره روی این فلش در گوگل مپس فهرستی از محله‌های اطراف ظاهر می‌شود که در میان مردم محلی محبوبیت داشته و برای توریست‌ها جذابند. نکته خوب این که علت محبوبیت این محله‌ها هم کنار هر کدام توضیح داده شده. به عنوان مثال اگر در منهتن نیویورک باشید، با ورود به بخش اکسپلور نقاطی مثل محله چینی‌ها، ایتالیای کوچک، سنترال پارک و … را مشاهده خواهید کرد.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله گوگل لنز حالا می‌تواند یک میلیارد شیء را تشخیص دهد مراجعه کنید.

همچنین این ویژگی در ایران هم کار می‌کند و می‌توانید در شهرهای مختلف کشور برای بازدید از محله‌های مهم پیشنهادات اختصاصی دریافت کنید. ویژگی جدید گوگل مپس برای کسانی که مسافرت‌های خارج از کشور را در برنامه دارند هم می‌تواند گزینه‌ بسیار مفید و کارآمدی باشد.

مطالب مرتبط  چگونه مشکل گزارش اشتباه میزان مصرف CPU در Task Manager را برطرف کنیم؟

به نظر می‌رسد که ویژگی مذکور برای بخش اعظم کاربران گوگل مپس منتشر شده باشد. با این حال، هنوز احتمالش هست که عده‌ای این پیشنهادات را دریافت نکرده باشند.

اگر با بیرون کشیدن منوی اکسپلور پیشنهاد بازدید از محله‌های مختلف محل اقامت‌تان را دریافت نمی‌کنید، شاید لازم باشد که کمی بیشتر منتظر بمانید. آخرین نسخه گوگل مپس برای اندروید و iOS را می‌توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : Android Police

021-88916789