نمایشگر ماشین سونی

با نمایشگر سونی Android Auto را به خودرو خود بیاورید

اگر شما علاقمند به فناوری با یک وسیله نقلیه قدیمی تر هستید،ممکن است برای شما کمی نا امید کننده باشد که به همه وسایل فانتزی که ماشین های مدرن دارند دسترسی ندارید.نمایشگر لمسی چند رسانه ای،عملکرد های  Android Auto یا CarPlay و حتی بازی ها همه ویژگی هایی هستند که ممکن است احساس کنید از دست داده اید.

با این حال،شما لزوما نباید همیشه چنین حسی داشته باشید.در حال حاظر وسیله های شخص ثالث مختلفی وجود دارد که اگر می خواهید ماشین خود را به برخی از این ویژگی ها مجهز کنید،می توانید از آن استفاده کنید.اما گیرنده جدید Android Auto و CarPlay سونی می تواند گزینه ی بهتری باشد.

برای مبتدیان این دستگاه کاملا بزرگ است،این دستگاه با صفحه نمایش ۹ اینچی وارد بازار می شود که این صفحه نمایش مقدار قابل توجهی بزرگتر از دستگاه هایی است که سایر رقبا ارائه می کنند.

این دستگاه که سونی آن را XAV-AX8000 نامگذاری کرده است،به قیمت ۶۰۰ دلار در ماه سپتامبر وارد بازار می شود،مطمئنا این پول زیادی است اما با توجه به قیمت های ۱۰۰۰ دلار و بالاتر رقبا،قیمت این دستگاه کم می شود.

نمایشگر ماشین سونی

به هر حال گران یا ارزان، XAV-AX8000 می تواند برای بعضی افراد ارزشمند باشد.با اتصال گوشی هوشمند اندروید یا ios خود به صفحه نمایش به صفحه نمایش(با کابل یا از طریق بلوتوث) می توانید به یک صفحه نمایش بسیار بزرگتر با قابلیت های Android Auto و CarPlay دسترسی پیدا کنید.با استفاده از صفحه نمایش خود می توانید از سیری یا دستیار گوگل برای پاسخ به  سوالات، کمک به شما در سازماندهی لیست خرید،مسیریابی و حرکت،ارسال و دریافت پیام،پخش موسیقی یا کتاب های صوتی در زمان فراغت استفاده کنید.

مطالب مرتبط  راهنمای جامع خرید کارت شبکه سرور

گیرنده ی سونی نیز مانند سایر نمایشگرها می تواند در قسمت مرکزی کنسول شما نصب شود،روی یک پایه نصب می شود که به سه روش قابل تنظیم است که به شما اجازه نصب آسان آن را می دهد.

نمایشگر ماشین سونی

بنابراین،فایده این گیرنده در جایی که سادگی و در دسترس بودن تلفن همراه هوشمند وجود دارد چیست؟ پاسخ سونی دو جانبه است : ایمنی و راحتی

صفحه نمایش بزرگ این نمایشگر از لحاظ تئوری شما را قادر خواهد ساخت که راحتتر با یک نگاه اطلاعات وی صفحه را مشاهده کنید و نیازی نیست زمان زیادی را صرف پیمایش بین منو ها با رابط های کوچک کنید.در رانندگی هرچه زمان کمتری را به تعامل با وسایل جانبی اختصاص دهید بهتر است.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : techspot

021-88916789