نسخه ۱۲.۵ اینچی از لپ تاپ می نوت بوک ایر شیائومی معرفی شد

شیائومی شرکتی است که بیشتر به خاطر موبایل های مقرون به صرفه اش شناخته می شود اما این غول تکنولوژی چینی گجت های الکترونیک مختلفی غیر از گوشی می سازد. شرکت مورد بحث روز گذشته از تازه ترین لپ تاپ خود در سری می نوت بوک رونمایی کرد.

این لپ تاپ شیائومی که می نوت بوک ایر نام دارد به یک نمایشگر فول اچ دی ۱۲.۵ اینچی با حاشیه های ۵.۷ میلیمتری مجهز شده. در داخل بدنه محصول هم نسل هفتم از پردازنده اینتل Core i5 خودنمایی می کند که چهار گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی اش می کند. می نوت بوک ایر ضخامتی برابر با ۱۲.۹ میلیمتر دارد که در کنار وزن ۱.۰۷ کیلوگرمی اش ترکیب بسیار خوبی را ایجاد کرده است. البه شرکت سازنده حرفی از ظرفیت باتری این محصول به میان نیاورده اما مدعی شده که می نوت بوک ایر می تواند با یکبار شارژ تا ۱۱.۵ ساعت کار کند.

این لپ تاپ ویندوزی همچنین به یک پورت USB Type-C مجهز شده که همزمان هم اتصالش به دستگاههای دیگر را میسر می کند هم امکان شارژ سریع آن را.

در مورد قیمت این لپ تاهم هم باید بگوییم که در چین قرار است با قیمت حدودی ۵۶۹ دلار به فروش رود. با این حال اما حرفی از زمان عرضه این محصول یا احتمال ورودش به بازارهای دیگری غیر از چین به میان نیامده.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : bgr

021-88916789