اندروید O

نسخه رسمی اندروید O هفته آینده منتشر می شود

اندروید O یا اندروید ۸ منتشر می شود; اخیرا گوگل برای توسعه دهندگان خود یک نسخه بتا از اندروید O ارسال کرده، این یک قدم مهم در پرده برداری نهایی از آن به حساب می آید و نشان از کامل شدن این نسخه دارد.

نسخه رسمی اندروید O یا اندروید ۸

نسخه بتا قبل از انتشار نهایی و قبل از اینکه شرکت آن را در اختیار میلیون ها استفاده کننده در سراسر جهان قرار دهد در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد تا همه تست ها بر روی آن انجام بگیرد.

بر اساس آخرین گزارش ها، اندروید O هفته آینده باید انتشار عمومی پیدا کند، گوگل هنوز این اخبار را تایید نکرده و هنوز اعلام نشده که این نسخه از اندروید با چه عنوانی انتشار داده خواهد شد فعلا همه آنرا اندروید O می نامند.

بر اساس گزارشات گوگل هفته بعد این نسخه از اندروید را انتشار خواهد داد; به نظر می رسد که گوشی پیکسل از اولین دستگاه هایی باشد که به این نسخه مجهز خواهد شد.

طبیعت اندروید بر این است که بعد از انتشار سراسری آن مدت طولانی طول می کشد که دستگاه های مجهز به آن به بازار آیند. مطمعنا در آینده نه چندان دور پرچم دارانی مانند گلکسی S8 به این ورژن اندروید مجهز خواهند شد.

بنابراین حتی اگر اندروید ۸ هفته آینده منتشر شود، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا کاربران مدل جدید اندروید را دریافت کنند و از آن لذت ببرند.

مطالعه بیشتر : تفاوت اندروید گو و اندروید وان چیست

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع:ubergizmo

021-88916789