مایکروسافت از Surface های جدید با رنگ مشکی و سفید رو نمایی خواهد کرد

مایکروسافت اعلام کرد تا چند هفته آینده از Surface های جدید با رنگ مشکی و سفید رو نمایی خواهد کرد. براساس اخبار منتشر شده این شرکت قصد دارد در یک رویداد سخت افزاری که در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد دو محصول خود را با بروزرسانی جدید معرفی خواهد کرد.

این در حالیست که این رویداد به طور انحصاری در مورد سخت افزار نیست ولی یکی از برجسته ترین رویداد های آن خواهد بود.

به نظر میرسد مایکروسافت قصد دارد رنگ جدیدی برای لب تاپ Surface ارائه دهد و به رنگ های کلاسیک مشکی و سفید بازگشته است.

همچنین مایکروسافت قصد دارد به روزرسانی جدید خود را در لب تاپ های جدید سیاه و سفید خود ارائه دهد به این معنی که آپدیت های جدید سیسم عامل خود را همزمان با معرفی این لب تاپ ها و روی این لب تاپ ها ارائه خواهد داد.

طرفداران محصولات مایکروسافت به خاطر دارند که Surface Pro با رنگ سیاه ارائه شده بود که رنگ محصول جدید نزدیک به آن خواهد بود علاوه بر اینکه رنگ جدید لوگوی مایکروسافت نیر کروم خواهد بود که باعث ایجاد یک کنتراست پویا بین این دو ماده خواهد بود و به نظر فوق العاده خواهد بود.

شنیده ها نشان می دهد که لب تاپ های جدید یک اتصال Type-C خواهند داشت و البته نمی توان به طور کامل این موضوع را قبول یا رد کرد.

همچنین انتظار می رود در این در این رویداد مایکروسافت Surface Go با LTE را نیز رونمایی کند. علاقه مندان حدود شش ماه منتظر ارائه نوع LTE برای Surface هستند که به نظر میرسد این فرایند تسریع پیدا کرده و مایکروسافت این محصول را نیز از درب کارخانه خود خارج خواهد کرد.

مطالب مرتبط  AMD  در مقابل  INTEL: بهترین CPU سال 2023 کدام است؟

البته نمی توان انتظار اعلام رسمی محصول از تیم Surface داشته باشیم یعنی اینکه خبر خاصی از تغییر المان ها و روش های بروزرسانی محصولات موجود از تیم Panos بیرون درز نخواهد کرد و تنها باید منتظر ماند و دید که محصول جدید مایکروسافت تا چه اندازه قابل توجه خواهد بود.

مطالعه بیشتر : اطلاعات جدیدی از تبلت مایکروسافت سرفیس Pro 6

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : thurrott

021-88916789