مقایسه لپ تاپ

معرفی سایت های مقایسه آنلاین لپ تاپ

 

خرید لوازم الکترونیکی با وجود برندها و مدل های بسیار متنوع انتخاب را سخت می کند. در حالیکه خریدار می خواهد بداند با هزینه ای که میتواند پرداخت کند بهترین انتخاب کدام است. امروز قصد داریم چند وب سایت برتر در زمینه مقایسه آنلاین مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ را خدمت شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

بهترین سایت های مقایسه لپ تاپ و قطعات سخت افزاری

تنوع بسیار زیاد مدل ها و برند ها همیشه موجب سردرگمی در خرید می شود. به خصوص زمانی که به دنبال یک وسیله الکترونیکی مانند لپ تاپ باشید که باید با توجه به نیاز و نوع کاری که قرار است با آن انجام دهید، خریداری شود. هر روزه مدل های جدیدی روانه بازار می شود و انتخاب را سخت می کند. در این مواقع بهترین روش قبل از خرید این است که با توجه به نوع نیاز خود از لپ تاپ، از راه تحقیق و مقایسه برند و مدل مورد نظر خود را بیابید و سپس اقدام به خرید کنید. در این پست قرار است چند وب سایت بزرگ و معتبر مقایسه لپ تاپ را بررسی و معرفی کنیم.

Product Chart
سرویس آنلاین مقایسه گرافیک ، CPU و..

اولین وب سایت مقایسه لپ تاپ سرویس Product Chart می باشد. این وب سایت مرجع کاملی از اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری لوازم الکترونیکی و به خصوص لپ تاپ می باشد. صفحه اصلی مربوط به هر گروه (لپ تاپ، تلفن هوشمند یا …) مدل های متنوع دستگاه ها را با نمودار و به شکل گرافیکی بسیار جالبی نمایش می دهد.

Product Chart

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، نمودار مدل های مختلف را با مولفه های سایز صفحه نمایش و قیمت مرتب نموده است. می توان با کلیک بر بردار هر نمودار نوع مولفه مقایسه را تغییر داد. علاوه بر این شما می توانید از ستون سمت چپ انتخاب هایتان را محدود کنید تا بررسی آسان تر شود. می توانید مقدار رم، هارد دیسک، اندازه صفحه نمایش و … را وارد کرده تا نمودار محدود شود.
حال اگر موس را روی هر کدام نگه دارید اطلاعات خلاصه واری از دستگاه مورد نظر به شما نشان خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با این نمودار به تصویر زیر توجه کنید.

معرفی سایت های مقایسه آنلاین لپ تاپ

اگر موس را روی هر محصول نگه دارید، خلاصه ای از اطلاعات محصول را مشاهده خواهید کرد. حال با زدن Highlight شماره ۲ آن مدل انتخاب می شود و مانند شماره ۱ می توانید آنها را با دیگر محصولات مقایسه کنید(شماره ۴). اگر بر روی Dismiss شماره ۳ کلیک کنید مدل مورد نظر از نمودار حذف می شود تا بتوانید بر روی باقی محصولات تمرکز کنید. اگر می خواهید مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری محصول را مطالعه کنید بر روی Check Details and Availability کلیک کنید(شماره ۵) تا در صفحه ای جداگانه تمام مشخصات به صورت تصویر زیر برای شما نمایش داده شود.

مطالب مرتبط  ترمینال سرور چیست و چرا کسب و کارها به آن نیاز دارند؟

معرفی سایت های مقایسه آنلاین لپ تاپ

حال اگر بخواهید دو مدل را با هم مقایسه کنید(همانطور که توضیح داده شد شماره ۴)، وب سایت شما را به صفحه ای منتقل می کند تا به صورت جدول بتوانید تک تک مشخصات دو مدل را با یکدیگر مقایسه کنید.(تصویر زیر)

معرفی سایت های مقایسه آنلاین لپ تاپ

 Gadgets Now
مقایسه آنلاین لپ تاپ

دومین سرویس آنلاین مقایسه دو تا چند لپ تاپ وب سایت Gadgets Now می باشد. این وب سایت همانند قبلی برای مقایسه لوازم الکترونیکی طراحی شده است. در نگاه اول ممکن است ظاهر سایت کمی شلوغ به نظر برسد اما در مقابل امکان مقایسه تا چهار لپ تاپ همزمان می تواند جالب توجه باشد. یکی دیگر از نکات خوب این است که به محض اینکه اولین لپ تاپ را برای مقایسه وارد کردید، لپ تاپ هایی به شما پیشنهاد می شوند که تقریبا هم رده مدل انتخابی شما باشد.

Gadgets Now معرفی سایت های مقایسه آنلاین لپ تاپ

برای مقایسه حداقل دو مدل را وارد کرده و Compare را بزنید. وارد صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید شد. مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های انتخاب شده در لیستی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا بتوانید آن ها را از هر جهت و هر مشخصه ای بررسی و مقایسه کنید. یکی از ایرادات بزرگ این وب سایت نداشتن لیستی از مدل های مختلف لپ تاپ است و شما باید بدانید چه مدل هایی مد نظر دارید و نام آنها را در قسمت مقایسه وارد کنید.

gadgets-now-lap-top-comparison-website-compare-two معرفی سایت های مقایسه آنلاین لپ تاپ

بخش مشاهده مشخصات یک مدل بسیار کامل به نظر می رسد. در این قسمت شما می توانید یک مقاله در مورد مدل مورد نظر مطالعه کنید. پس از آن نمره کاربران به آن لپ تاپ را مشاهده فرمایید و در آخر در جدولی مفصل مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن را بررسی نمایید. در نگاه کلی اطلاعات سایت کافی و مناسب بنظر می رسد اما شلوغی و شلختگی بسیاری داشته و به کاربر حس تبلیغاتی بسیاری القا میکند.

مطالب مرتبط  تیپ درایو چیست؟ مزایا و معایب ذخیره سازی با Tape Drive

 

 Digit
مقایسه کارت گرافیک ، رم ، سی پی یو و.. لپ تاپ

سومین وب سایت برتر در زمینه مقایسه لپ تاپ، سایت Digit می باشد. در این سرویس آنلاین نیز می توان بیش از دو لپ تاپ را همزمان مقایسه و بررسی کرد. در نگاه اول سایت بسیار شلوغ و پر از کلمات با فونت های درشت می باشد که می تواند برای کاربر خسته کننده باشد اما یکی از برتری های بخش مقایسه این وب سایت در مقایسه با Gadgets Now وجود بخش انتخاب برند و پس از آن نام لپ تاپ از لیست هر برند است. بهرحال شخصا این روش به کار رفته در دو وب سایت را مناسب نمی دانم زیرا همه کاربران با نام ها و مدل های متنوع لپ تاپ ها آشنایی ندارند و شاید وجود همه به ترتیب قیمت، سال تولید و.. مناسب تر باشد.

digit-website-lap-top-comparing معرفی سایت های مقایسه آنلاین لپ تاپ

وب سایت Digit به دلیل وبلاگ بودن به اندازه کافی تخصصی نیست اما اطلاعات کافی و کاملی برای مقایسه لپ تاپ ها ارائه می کند. پس از انتخاب حداقل دو مدل لپ تاپ دکمه Compare ظاهر می شود و می توانید با کلیک بر روی آن صفحه مقایسه مدل های مدنظر خود بروید.

digit-website-lap-top-comparing-website معرفی سایت های مقایسه آنلاین لپ تاپ

پس از کلیک بر دکمه Compare وارد صفحه ای مانند تصویر فوق خواهید شد. در یک جدول مفصل اطلاعات جامع و کاملی از مدل های مورد نظر خود خواهید یافت و می توانند شما را در انتخاب مناسب تر یاری کنند. با کلیک بر روی تصویر هر لپ تاپ در بخش مقایسه، به صفحه ای وارد خواهید شد که به صورت تخصصی مقاله ای درباره همان مدل نوشته شده است. یکی از نقاط قوت آن وجود ویدیو در پایان هر مقاله است که می تواند کاربرانی که وقت و یا حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند بیشتر با محصول آشنا کند.

CNET

CNET یکی از وب ‌سایت‌ های معتبر در زمینه تکنولوژی و محصولات الکترونیکی است. این وب ‌سایت ارائه ‌دهنده اطلاعات جامع درباره محصولات مختلف از جمله لپ ‌تاپ‌ ها و بررسی ‌های کامل و نقدها می‌ باشد.

مطالب مرتبط  وای فای 7 چیست؟ + بررسی 5 دلیل برای ارتقا به Wi-Fi 7

 مزایا:

+بررسی ‌های کامل و جامع از محصولات

+مقایسه و ارائه اطلاعات تخصصی

+توجه به نقدها و نظرات کاربران به عنوان یک منبع اطلاعات مفید

PCMag

 PCMag یک منبع بررسی ‌های کامل ، نقدهای قابل اعتماد و اخبار جدید درباره فناوری ها و کالاهای الکترونیکی ست. پی سی مگ بررسی ‌ها و نقدهایی از لپ ‌تاپ ‌های مختلف ارائه می‌ دهد.

مزایا:

+بررسی‌ های دقیق و تخصصی

+مقایسه و ارائه نقدهای کاربران

+مطالعه نقدها و تجربیات واقعی کاربران در این سایت

AMD  در مقابل  INTEL: بهترین CPU سال ۲۰۲۳ کدام است؟

مقایسه لپ تاپ

TechRadar

TechRadar از منابع کامل و جامع بررسی ها و اخبار جدید در زمینه تکنولوژی است. این سایت نه تنها به شما کمک می کند تا فناوری موردعلاقه خود را پیدا کنید، بلکه به شما میگوید چگونه از آن استفاده کنید. TechRadar وبسایت مناسب و کاملی در حوزه مقایسه لپ تاپ هاست.

مزایا:

+ارائه آخرین اخبار درباره جدیدترین محصولات

+بررسی‌ های جامع و معتبر

+توجه به آخرین اخبار و بررسی‌ها برای انتخاب بهترین محصول

Notebookcheck

Notebookcheck به تست‌ ها و بررسی ‌های دقیق لپ ‌تاپ‌ ها می ‌پردازد. این تست‌ ها عملکرد و ویژگی‌ های لپ ‌تاپ‌ ها را تحلیل می کند.

مزایا:

+تست ‌های دقیق و علمی

+مقایسه‌ ی مشخصات فنی

Amazon

 Amazon یکی از بزرگترین فروشگاه‌ های آنلاین است. این سایت و فروشگاه آنلاین ارائه ‌دهنده اطلاعات کامل و نقدهای کاربران در مورد محصولات مختلف، از جمله لپ ‌تاپ ‌ها، می ‌باشد.

 مزایا:

+نقدها و امتیازات کاربران

+اطلاعات کامل در مورد مشخصات فنی

+مطالعه نقدها و امتیازات کاربران برای درک بهتر از عملکرد محصولات

در آخر اگر قصد دارید مقایسه لپ تاپ ها را به زبان فارسی مشاهده کنید می توانید از بخش محصولات وبسایت رسام دیدن کرده و مقایسه پیشرفته بین دو تا چند لپ تاپ یا محصولات دیگر از جمله سی پی یو،رم،کارت گرافیک و غیره را انجام دهید.

معرفی ۱۰ نرم افزار مفید برای تست سلامت هارد

021-88916789