CDN

مایکروسافت شبکه CDN جهانی خود را معرفی کرد

مایکروسافت امروز در جریان رویداد بیلد از شبکه‌ی جهانی CDN یا شبکه‌ی تحویل محتوای خود رونمایی کرد.

مایکروسافت شبکه CDN جهانی خود را معرفی کرد

شبکه‌های تحویل محتوا به اپلیکیشن‌های مبتنی بر فضای ابری اجازه‌ی گسترش و توزیع سریع و قابل اتکای محتوا در سراسر دنیا را می‌دهند. مایکروسافت امروز در جریان رویداد Build 2018 از شبکه‌ی CDN‌ جهانی خود رونمایی کرد که قرار است از طریق Azure CDN و سایر ارائه‌دهندگان خدمات CDN مانند ورایزن و Akmai در دسترس قرار گیرد.

ردموندی‌ها به‌لطف سرویس‌های ابری کنونی خود، نظیر آفیس ۳۶۵، اسکایپ، بینگ، وان‌درایو و ایکس‌باکس لایو، تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای در زمینه‌ی اجرای شبکه‌های تحویل محتوا در اختیار دارند.

سرویس بومی جدید مایکروسافت با اجرا در مرز شبکه‌ی جهانی این شرکت، پلتفرم CDN‌ بسیار فوق‌‌العاده‌ای را در اختیار کاربران آژور قرار می‌دهد. اتصال به شبکه‌ی مایکروسافت در کنار قابلیت‌های جدید کش منطقه‌ای (Regional Caching) عملکرد کش پایدار و قابل پیش‌بینی‌تری را از طریق فراهم‌سازی کش چندلایه در کنار دسترسی خصوصی و مستقیم به محتوا در آژور از PoP-های مرزی هر CDN‌ ممکن می‌کند.

مایکروسافت امروز نسخه‌ی پیش‌نمایش عمومی گواهی SSL اختصاصی را نیز معرفی کرد که به کاربران اجازه‌ی سفارشی‌سازی، نگه‌داری از گواهی و ایجاد راهکار CDN متناسب‌ با نیازهای خود را می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی شبکه‌ تحویل محتوا  اختصاصی مایکروسافت به این لینک مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر : مایکروسافت مشغول ساخت یک دسته برای افراد معلول و ناتوان است

www.rasamco.ir

سخت افزارسازان رسام

منبع:mspoweruser

مطالب مرتبط  آیا ویندوز 12 رایگان خواهد بود؟
021-88916789