رندر و مشخصات هوآوی Enjoy 9 Plus منتشر شد

اخیراً «ایوان بلس» افشاگر معروف با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر رندر‌ی از موبایل هوآوی Enjoy 9 Plus منتشر کرد و جزئیاتی از مشخصات این گوشی را نیز فاش نمود.

بر اساس گفته‌های این افشاگر، Enjoy 9 Plus از یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ استفاده خواهد کرد که در قسمت بالای آن یک بریدگی برای قرارگیری سنسور‌های مختلف تعبیه شده است.

علاوه بر این گفته شده در موبایل مذکور یک چیپست هشت هسته‌ای کایرین ۷۱۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه خواهد شد. هوآوی Enjoy 9 Plus از ۴ دوربین برخوردار خواهد بود؛ بدین صورت که در بدنه‌ی پشتی آن، آرایه‌ی دوربین دوگانه ای خواهید یافت که از یک سنسور۱۳ مگاپیکسلی به همراه حسگر دو مگاپیکسلی دیگری تشکیل می‌شود.

جالب اینجاست که دوربین سلفی بکار رفته در این موبایل از دوربین اصلی آن قویتر است و آرایه‌ی دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی ایفا می‌کند. باید در نظر داشت که یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی را برعهده دارد و Enjoy 9 Plus به صورت پیش فرض از اندروید ۸.۱ به همراه رابط کاربری هوآوی یعنی EMUI 8.2 پشتیبانی می‌کند

رندر افشا شده توسط ایوان بلس از وجود اسکنر اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی و قابلیت‌های هوش مصنوعی محور برای دوربین این موبایل خبر می‌دهد. علاوه بر این طرح و رنگ انتخاب شده برای این گوشی نشان می‌دهد که هوآوی قصد دارد برای این موبایل نیز از شیوه‌ی رنگ آمیزی Twilight یا سیستمی شبیه به آن استفاده کند تا هوآوی Enjoy 9 Plus نیز در نور به چند رنگ مختلف دیده شود.

مطالب مرتبط  Port Security چیست و چگونه ایمنی شبکه سازمان ها را تامین می کند؟

البته باید گفت هنوز هوآوی صحت مشخصات و رندر منتشر شده را تایید نکرده و هیچ مدرکی دال بر وجود چنین موبایلی در خط تولید این کمپانی چینی بدست رسانه‌ها نرسیده است.

مطالعه بیشتر : افشای تصاویر و ویژگی‌های وان پلاس ۶T پیش از رونمایی

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : phonearena

021-88916789