حذف پیام رسان یوتیوب

یوتیوب ویژگی پیام رسانی داخلی را حذف می کند

یوتیوب ویژگی پیام رسانی داخلی خود را حذف می کند،به این معنی که دیگر نمی توانید پیام ها را مستقیم در در این برنامه ارسال کنید.به هر حال ممکن است شما تا به حال اصلا به کسی در یوتیوب پیام نداده باشید یا حتی از وجود پیام های داخلی آن آگاه نبوده باشید.

در آگوست ۲۰۱۷ یوتیوب پیام های درون برنامه ای را در اندروید و ios معرفی کرد،سپس همین ویژگی پیام رسانی را به وب سایت خود نیز اضافه کرد.به طور خلاصه پیام رسانی همانطور که اسمش پیداست به شما این امکان را می دهد که ویدیو ها را به اشتراک بگذارید و با مردم صحبت کنید.

 پیام رسانی دایرکت

اکنون دو سال است که یوتیوب تصمیم به حذف پیام رسانی مستقیم خود کرده است،که گوگل این تصمیم را در youTube Help فاش کرد.در ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۹ توانایی ارسال پیام مستقیم در این برنامه از بین خواهد رفت.

دلایل حذف پیام رسانی یوتیوب نامشخص است.با این حال ما گمان می کنیم که به اندازه کافی محبوب نبوده است.یوتیوب ادعا می کند که مرتبا در حال ارزیابی اولویت مخاطبانش است و تصمیم گرفته است که بر بهبود مکالمات عمومی تمرکز کند.

بیشتر مردم بعید است که از حذف این پیام رسان ناراحت شوند،زیرا اولا،پیام رسان های یوتیوب هرگز محبوبیت خاصی نداشته اند.ثانیا،تعداد زیادی از پیام رسان های دیگر وجود دارد که کاربران می توانند URL ویدیوها را بگیرند و در جای دیگر به اشتراک بگذارند.

با این حال این پیام رسان داخلی نیز مزایای خاص خود از جمله جستجوی یکپارچه و دسترسی به تاریخچه ی مشاهدات خود را داشت،و برای کسانی که از آن پیام رسان استفاده می کردند مثل آچار فرانسه عمل می کرد.از این رو اخیرا این کاربران شکایاتی در صفحه پشتیبانی ارسال کرده اند.

مطالب مرتبط  هیت سینک چیست و چگونه کار می کند؟ - آشنایی با انواع هیتسینک

تمرکز روی مکالمات عمومی

یوتیوب می گوید از زمان راه اندازی پیام رسانی مستقیم خود روی مکالمات عمومی،آپدیت ها،پست ها و استوری ها تمرکز کرده است و این موارد چیزهایی است که یوتیوب برای پیشرفت و حرکت به جلو روی آنها کار می کند.

مطالعه بیشتر : با نمایشگر سونی Android Auto را به خودرو خود بیاورید

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789