حافظه Corsair

حافظه Corsair با Vengeance LPX در جمع سریع ترین ها

حافظه Corsair; کورسیر در حال پیوستن به گروه شرکت های تولید کننده ماژول حافظه DDR4 4600 هستند. دو کیت از سری Vengeance که به عنوان سریع ترین مموری های این شرکت نامبرده می شوند عبارتند از دو ماژول با فرکانس های ۴٫۵۰۰ و ۴٫۶۰۰ مگاهرتز

ماژول حافظه Corsair سری Vengeance LPX

این دو ماژول ; یک فرآیند توسعه مشترک بین کورسیر و تولیدکننده معروف مادربرد; Asrock میباشد و با خصوصیاتی برای ساپورت و پشتیبانی Intel Xmp 2.0 ارائه می شود.

هر دو ماژول به نوع خاصی از هیت سینک های آلومینیمی که در رنگ های متنوعی ارائه می شوند مجهز می باشد و در آن از مدار چاپی ۸ لایه استفاده شده است. همه این نوع از ماژول های کورسیر با گارانتی مادام العمر ارائه می شوند.

اگر به دنبال زمان سریع تر و ولتاژ کمتر می گردید، محصول Vengeance 4.500 mHz و کیت های CL 19 -19-19 و ۳۹ و ۱٫۴۵ ولت قدرت، حتما به درد شما خواهد خورد اگر فرکانس بالا تمام آن چیزیست که می خواهید Vengeance LPX در سایز ها و سرعت های مختلف در دسترس شما هستند.

ماژول حافظه کورسیر Vengeance 4.500 mHz در سایزها و سرعت های مختلف در دسترس شما هستند.

ماژول حافظه کورسیر Vengeance 4.500 mHz هم اکنون در وب سایت خود شرکت به قیمت ۴۸۰ دلار ارائه می شود. Vengeance 4.600 Mhz هم از ۲۱ سپتامبر با قیمت ۵۵۵ دلار در دسترس خواهد بود.

برای مشاوره و خرید این محصول و محصولات مشابه می توانید از تجربه مشاوران فنی رسام بهره بگیرید.

مطالب مرتبط  خرید سرور و 6 نکته مهم و طلایی که باید در نظر بگیرید

مطالعه بیشتر : Bullets Wireless؛ نخستین هدفون بی‌ سیم وان پلاس معرفی شد

سخت افزار سازان رسام

www.rasamco.ir

منبع:tomshardware

021-88916789