ایسر سری لپ‌تاپ ConceptD را با تمرکز ویژه بر طراحی معرفی کرد

ایسر از برند جدید لپ‌تاپ‌های خود با نام لپ‌تاپ ConceptD رونمایی کرده که به طور خاص برای طراحی و ویرایش ویدیو در نظر گرفته شده است.

در این محصولات، ایسر از ظرفیت و طراحی لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود استفاده کرده و آن‌ها را به محصولی مناسب برای انجام کارهایی مانند ویرایش حرفه‌ای ویدیو و تصویرسازی تبدیل کرده است. به طور کلی این سری شامل سه مدل ConceptD 9 ،ConceptD 7 و ConceptD 5 می‌شود.

در این میان این سه مدل، ConceptD 9 از سخت‌افزار قدرتمندتری بهره می‌برد. به گفته ایسر، این محصول به طور ویژه‌ای برای طراحی و کارهای ۳D در نظر گرفته شده است. ConceptD 9 به یک صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی ۴K مجهز شده و از قلم‌های Wacom نیز پشتیبانی می‌کند.

این لپ‌تاپ از یک پردازنده نسل نهمی Core i9 اینتل استفاده می‌کند و از ۳۲ گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد. درون ConceptD 9 پردازنده گرافیکی RTX 2080 و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه SSD قرار گرفته است. این دستگاه از سیستم خنک کننده Aeroblade بهره‌ می‌برد که پیش از این در لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر شاهد آن بودیم.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تکنولوژی لولای Ezel Aero و صدای فن کمتر از ۴۰ دسیبل اشاره کرد.

مطالعه بیشتر : دل از دو لپ‌تاپ جدید سری اینسپایرون ۵۰۰۰ رونمایی کرد

مدل ConceptD 7 با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ۴K اندازه کوچک‌تری نسبت به ConceptD 9 دارد. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل نهمی Core i7 اینتل بهره‌مند است که با پردازنده گرافیکی RTX 2080 Max-Q یا RTX 2060 همراه خواهد شد. از نظر پشتیبانی از رم و حافظه، این دستگاه تفاوتی با مدل ConceptD 9 ندارد اما بر خلاف محصول ذکر شده، در ConceptD 7 شاهد پشتیبانی از قلم نخواهیم بود.

مطالب مرتبط  ChatGPT و همه نکاتی که درباره آن باید بدانید!

در نهایت لپ‌تاپ ConceptD 5 قیمت ارزان‌تری نسبت به ۲ مدل بالا خواهد داشت اما همچنان با یک کامپیوتر قدرتمند طرف هستیم. این لپ‌تاپ نیز به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی ۴K مجهز شده و از یک پردازنده نسل هشتمی Core i5 یا Core i7 اینتل بهره خواهد برد. در ضمن، ConceptD 5 از گرافیک آنبورد AMD Radeon RX Vega M استفاده خواهد کرد. ConceptD 5 بستگی به مدلی که کاربر انتخاب می‌کند، ۱۶ یا ۸ گیگابایت رم خواهد داشت و برای حافظه داخلی نیز با گزینه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و در نهایت ۱ ترابایتی روبرو خواهید بود.

مدل‌های ConceptD 5 و ConceptD 7 به ترتیب ۱۶۹۹ و ۲۲۹۹ دلار قیمت خواهند داشت و این در حالی است که ConceptD 9 با قیمت ۴۹۹۹ دلار از ماه ژوئن (خرداد – تیر) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مطالعه بیشتر : بازگشت لپ تاپ‌های ۷ اینچی با «وان میکس ۲ یوگا»

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : ورج

021-88916789