اوپو R15 پرو با نمایشگر تمام صفحه و رم ۶ گیگابایتی عرضه شد

کمپانی Oppo که در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازارهای کلیدی آسیایی (به خصوص هند) پیدا کرده، امروز از تلفن هوشمند اوپو R15 پرو رونمایی کرده که در خانواده میان رده های این شرکت طبقه بندی می شود.

اوپو R15 پرو به ماژول دوربین دوگانه ۱۶+۲۰ و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده و مانند بسیاری از گوشی های جدید، از فناوری شناسایی محیط به کمک هوش مصنوعی بهره می برد. این تکنولوژی امکان شناخت ۱۲۰ منظره و محیط مختلف را به محصول اوپو می دهد که پس از شناسایی شدن، تنظیمات اختصاصی هرکدام در رابط کاربری دوربین اعمال خواهد شد.

دوربین سلفی نیز حالت های مختلف عکاسی پرتره و بوکه را در اختیار کاربر قرار داده و مانند مدل R17 Pro، از حالت AI beauty برای اصلاح و زیباسازی تصویر چهره با استفاده از هوش مصنوعی بهره می برد.

تلفن هوشمند اوپو R15 پرو با برخورداری از درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون، سنت و مدرنته را در کنار هم قرار داده و برای باز کردن قفل گوشی نیز یک سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دارد. اسمارتفون مورد بحث همچنین به نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی AMOLED مجهز شده که رزولوشن تصویر ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

مطالعه بیشتر :

اما شاید مهم ترین بخش هر تلفن همراه توان سخت افزاری آن باشد که در محصول جدید Oppo با چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ و ۶ گیگابایت رم، خیال مشتری را راحت کرده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه نیز عملاً نیاز هر کاربری را برآورده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اوپو R15 پرو به باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده که از فناوری شارژ سریع VOOC برخوردار است. البته گوشی مورد بحث با اندروید ۸٫۱ به دست کاربران می رسد که نسبت به اندروید ۹ متداول در محصولات رقبا، یک گام به عقب محسوب می شود.

گفتنی است اوپو R15 پرو فعلاً در دو رنگ قرمز یاقوتی و بنفش کهکشانی عرضه شده و به قیمت ۳۶۸ دلار قابل خریداری خواهد بود.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : Android Authority

021-88916789