ادغام opera و توییتر

مرورگر opera با توییتر ادغام می شود

اکنون توئیتر مستقیما در مرورگر opera ساخته شده است.این  بدان معناست که شما می توانید از نوار کناری opera توییت های خود را ارسال کنید و توئیت های دیگران را بخوانید.این امر باعث شده است که مرورگر opera برای کسانی که دائما توئیت های خود را چک می کنند نسبت به مرورگرهای دیگر دسکتاپ گزینه ی جذاب تری باشد.

اگرچه با باز کردن یک تب Twitter.com در هر مرورگری می توانید به توییتر دسترسی داشته باشید ، اما هیچ یک به آسانی و راحتی آن در نوار کناری مرورگر نیست. به خصوص اگر شما از آن دسته افرادی باشید که ده ها تب را به طور همزمان باز می کند.

Maciej Kocemba گفته است : داشتن توئیتر در نوار کناری برای افرادی که در آن فعال هستند مناسب است.کاربران توئیتر فکر می کنند دسترسی به توئیتر در کامپیوتر باید راحتتر باشد ما نیز با آنها موافقیم.ما opera را تغییر دادیم تا مرورگر مناسب آنها باشد.

چرا  Opera GX برای گیمرها جذاب است؟

در حالی که آخرین نسخه اپرا برای معتادان رسانه های اجتماعی جذاب است ، Opera همچنین Opera GX را نیز ارائه می دهد که مرورگر وبی است که به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است.بنابراین اگر از بازی های رایانه ای در اوقات فراغت خود لذت می برید ،از ویژگی های Opera GX که قطعا همه ی گیمر ها به آن علاقمند شده اند استفاده کنید.

تمایز مرورگر opera با رقیبان

مرورگر opera دائما در حال جستجوی راه هایی برای ایجاد تمایز مرورگر وب خود با دیگر رقبا است تا بتواند با کروم و سافاری رقابت کند. جدیدترین ویژگی این شرکت ، ادغام مستقیم رسانه های اجتماعی در مرورگر وب است.

مطالب مرتبط  4 جایگزین Adobe PDF Reader برای ویرایش PDF با ویژگی های رایگان بیشتر!

در ماه آوریل ، اپرا ۶۸ با نمایش برنامه ی اینستاگرام وارد نوار کناری شد. و اکنون ، اپرا ۶۹ توییتر را به ترکیب اضافه کرده است. که فعال کردن توئیتر در نوار کناری ، به این معنی است که می توانید توییتر را به طور مستقیم در Opera استفاده کنید .

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789