گوشی هواوی میت ۲۰ پرو به نمایشگر خمیده OLED مجهز می شود

تصویری از ماکت هواوی میت ۲۰ پرو در اینترنت منتشر شده است. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده هواوی به برش نمایشگر بزرگی مجهز می شود.

امروز تصویر ماکت هواوی میت ۲۰ پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تصویر برخی از شایعات گذشته را تایید می کند. این گوشی هوشمند به نمایشگر خمیده به همراه بریدگی مجهز می شود. برش صفحه نمایش این اسمارت فون ابعاد بزرگی دارد (گوشی هواوی میت ۲۰ پرو به نمایشگر خمیده OLED مجهز می شود).

بر اساس این تصویر، هواوی میت ۲۰ پرو در مقایسه با نسل گذشته خود از حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر بهره می برد. ضخامت حاشیه بخش پایینی نمایشگر این دستگاه برابر با ۳٫۸ میلی متر بوده که کمتر از آیفون X است. انتظار می رود این گوشی هوشمند شرکت هواوی دارای صفحه نمایش ۶٫۲۵ اینچی باشد.

با توجه به ابعاد بزرگ برش نمایشگر، به احتمال زیاد این بخش از دستگاه سنسورهای مربوط به سیستم فیس آنلاک را میزبانی کند. علاوه بر این موضوع باید منتظر استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در هواوی میت ۲۰ پرو باشیم (گوشی میت ۲۰ پرو به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود).

تا به امروز تصاویر و رندرهای زیادی از پنل پشتی این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این تصاویر، هواوی میت ۲۰ پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. این دوربین دارای طراحی مربعی شکل است (رندر هواوی میت ۲۰ پرو به اینترنت راه پیدا کرد؛ دوربین با طراحی مربعی).

پرچمدار آینده شرکت هواوی دارای پردازنده Kirin 980 است (پردازنده کایرین ۹۸۰ معرفی شد؛ اولین چیپست ۷ نانومتری جهان). هواوی از گوشی های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در تاریخ ۱۶ اکتبر در شهر لندن رونمایی می کند (تاریخ دقیق معرفی هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو اعلام شد).

مطالب مرتبط  رونمایی از لوگوی جدید رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : phonearena

021-88916789