پلتفرم جدید IBM

پلتفرم جدید IBM مرکز داده شما را به ابرها منتقل می کند

پلتفرم جدید IBM; فضای شخصی به شما کمک می کند هر چه راحت تر به ابرها منتقل شوید

نظرتون چیه در مورد اینکه با یک ضربه سریع به دکمه سوئیچ همه اطلاعات کهنه انباشته شده و نرم افزار های قدیمی جمع شده رو به یک ابر منتقل کنید که قابلیت جابجایی نرم افزار ها را به یک ابر منتقل کنید که قابلیت جابجایی نرم افزار ها را هم داشته باشد وقتی اطلاعتون به همراه نرم افزارهای بسته بندی شده خودتون در ابرهای همگانی منتقل و ذخیره کنید.

IBM می گوید همه این ها در ابرخصوصی IBM اتفاق خواهد افتاد، پلتفرمی که تمرکز آن برروی کمک به مرکز داده شخصی می باشد که دنبال راحت ترین راه برای انتقال به فضای ابری می گردد.

ایده این است که صرف نظر از اینکه نرم افزار ها و داده های شما کجا ذخیره شده اند راهی مطمئن و پایدار برای مدیریت آنها وجود داشته باشد.

ابر شخصی IBM نرم افزار های میانی و سایر نرم افزار های انباشته شما را می گیرد و محفظه های معروف به Kubernete بسته بندی می کند و آنها را به محل های نگهداری Kubernete ها در فضای ابری منتقل می کند.

kubernete قبلا خودش با استفاده از نرم افزار های IBM و سایر ابزار های باز(Open Source) محفظه بندی و بسته بندی شده است.

پلتفرم جدید IBM

ابر شخصی همچنین ابزارها را به ارمغان می آورد که آن بوسیله سرویس هایی مانند sales fore شرکت ها بتوانند اطلاعات درون سازمانی نرم افزاری ذخیره شده در آن در فضای ابری به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط  رونمایی از لوگوی جدید رسام

البته IBM فضای ابری همگانی خودش را پشتیبانی خواهد کرد که همچنان از طریق لایه نرم افزار های تقویتی و کمکی و یا خط Blue mix قابل استفاده است ولی فضای ابری شخصی که قصد دارد سرویس های خود را از طریق واحد سرویس فضای مجازی آمازون و (AWS) و یا Microsoft Azure هم در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد.

آرویند کرشنا(Arvind Krishna) معاون فضای ابری و مدیر تحقیقات IBM اظهار می کند که نوآوری و پذیرش سرویس های همگانی فضای ابری با سرویس های همگانی فضای ابری با سرویس های جدید و نحوه مدیریت و انتقال نرم افزارها و اطلاعات در فضای ابری خصوصی و بسیار واقعی تحت و فشار چالش قرار خواهد گرفت.

او همچنین اضافه می کند IBM Cloud Private اپلیکیشن های سریع و مدرن تری را برای مدیریت و انباشت اطلاعات و ارتباط با سرویس های اینترنتی و فضای ابری نسبت به فضای ابری ارائه می کند.

IBM می گوید: نسخه جدید نرم افزار های سازمانی مانند IBM Websphere Liberty، DB2 و MQ که بیشترین استفاده و امنیت را در امور تجاری و عملکرد های مربوط به داده ها را دارند.

این یعنی اینکه شرکت همه راهها را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین فضای ابری شخصی و همگانی و سایر فضاهای اجرایی بسیار آسان کرده است.

IBM با اتصال روش آسان و سریع در چرخه تامین تعمیر آن به راه حل های ERP خود شرکت های هرچه سریع تر راه خود را پیش ببرند.

متعلقات IBM Cloud Private

IBM Cloud Private از بخش های مختلف از جمله چند قطعه متحرک تشکیل می شود که شامل اقلام زیر است:

  • اتوماسیون مدیریت ابری: این سیستم برای کمک به سرویس های مدیریتی و بازرسی با استفاده از اطلاعات فضای ابری که به طور مرتب باگ ها و ضعف ها اعلام و پوشش می دهد و حتی استفاده از اطلاعات و جایگزینی آنها را ایمن محفوظ می کند.
  • امینت و رمز گذاری اطلاعات:یک سیستم مشاوره برای اسکن و بازرسی اطلاعات هر دو فضای ابری که به طور مرتب باگ ها و ضعف ها اعلام و و پوشش می دهد و حتی استفاده از اطلاعات و جایگزینی آن ها را ایمن محفوظ می کند
  • سیستم فضای سازمانی: که شامل موتور محفظ نگهدارنده و هماهنگ کننده Kubernete و سیستم های اولیه مدیریت فضای ابری می باشد.
  • انتخاب سازمانی: شامل سیستم های پشتیبانی،Cisco،Dell Emg،Intel،Lenovo و Netapp و سیستم های IBM می باشد.
  • اطلاعات و تحلیل ها:یکپارچه سازی با مرکز داده و سرویس های فضای ابری از قبیل Ibm Db2 ،Posgressql و MongoDB
  • پشتیبانی از اپلیکیشن ها و ابزارهای Devops: در این بخش بسته بندی اپلیکیشن ها و نرم افزارها انجام می شود.
مطالب مرتبط  Port Security چیست و چگونه ایمنی شبکه سازمان ها را تامین می کند؟

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع:networkworld

021-88916789