آپدیت جدید تلگرام

ویژگی های جدید تلگرام جهت افزایش آرامش در گروه ها

تلگرام،یک برنامه پیام رسانی فوری محبوب،ویژگی جدیدی را معرفی کرده است تا به مدیر گروه اجازه کنترل بهتر ارتباط با اعضا را بدهد.این ویژگی جزء جدیدترین ویژگی های جالب تلگرام است که در ماه های اخیر برای افزایش جذابیت خود ارائه داده است.

این ویژگی که حالت آرام نام دارد به مدیر گروه اجازه می دهد که برای هر کاربر مشخص کند که هر چند وقت یک بار می تواند در گروه پیام ارسال کند.که اگر آن در گروهی پیاده سازی شود،اعضایی که در گروه پیامی ارسال کرده اند به طور مثال باید ۳۰ ثانیه صبر کنند تا دوباره بتوانند در آن گروه چیزی بگویند.

بستر پیامرسانی تلگرام که از اواسط سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد با کمک این ویژگی گفتگو در گروه ها را منظم کرده و ارزش پیام های فردی را بالا می برد.به ادمین گروه های تلگرام پیشنهاد می شود که به طور دائم یا برای کنترل ترافیک زیاد از این ویژگی استفاده شود.

سیستم عامل های فنی نظیر واتس اپ میتوانند با گسترش اطلاعات نادرست در سرویس های پیام رسانشان روبرو شوند اما تلگرام تا حد زیادی در برابر چنین بحث هایی مصون است.

واتس اپ محدودیت هایی در مورد ارسال پیام متنی اعمال کرده است و از تکنیک های یادگیری ماشینی برای از بین بردن کاربران متقلب در طی مراحل ثبت نام استفاده کرده است.

Shivnath Thukral مدیر سیاست های عمومی فیسبوک در هند و آسیای جنوبی در کنفرانسی در این ماه گفته است که محتوای ویروسی در واتساپ ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده که دلیل آن ایجاد محدودیت هایی در فروارد کردن پیام هاست.

مطالب مرتبط  امنیت سرور چیست؟ 7 مورد مهم برای تامین امنیت سرورها

اگر چه حالت آرام تلگرام راهی برای مقابله با گسترش اطلاعات دروغین و بازاریابی نمی شود ولی باعث ایجاد آرامش بیشتر کاربران می شود،حال آنکه گروه های تلگرام برخلاف واتساپ که تنها اجازه ۲۵۶ کاربر در گروه را می دهد تا حدود ۲۰۰۰۰۰ کاربر را در یک گروه جای می دهد.

با هدف مشابهی،تلگرام همچنین گزینه ای را اضافه کرده است که کاربران را قادر می سازد بدون ایجاد صدا در سمت دریافت کننده ،پیام را به دستشان برساند.سازنده برنامه گفته است که این قابلیت به راحتی قابل استفاده است بطوری که با نگه داشتن دکمه ی ارسال پیام بدون صدا تحویل داده می شود.البته برای گیرنده طبق معمول نوتیفیکیشن ارسال می شود ولی صدایی ایجاد نمی شود.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله آموزش برقراری تماس تصویری در چت تلگرام مراجعه کنید.

تلگرام همچنین طیف وسیعی از عناوین مثل مدیر گروه را برای سرپرستان دیگر گروه معرفی کرده است.همچنین الان کاربران در تلگرام مثل یوتوب می توانند فیلم به اشتراک بگذارند.

در ماه ژوئن تلگرام تعدادی از ویژگی هایی نظیر موقعیت مکانی را فعال کرد تا کاربران بتوانند بدون نیاز به تایپ کردن به سرعت اطلاعات تماس خود را جابجا کنند.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله آموزش کار با تماس صوتی تلگرام مراجعه کنید.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : techcrunch

021-88916789