مخفی کردن ریپلای های توئیتر

اکنون می توانید ریپلای های توئیتر را مخفی کنید

اگر در توئیتر فعال هستید،اکنون این توانایی را دارید که ریپلای های توییت خود را مخفی کنید.این کار به صورت فردی انجام می شود اما این بدان معناست که شما می توانید هر گونه ریپلای که شخصا با آن مخالف هستید یا آن را ناپسند می دانید را مخفی کنید که احتمالا تعداد آنها زیاد نخواهد بود.

در جولای سال ۲۰۱۹ توئیتر شروع به تست مخفی کردن ریپلای های توییت ها کرد.این تست از کانادا آغاز شد و تا ایالت متحده و چین گسترش پیدا کرد با پیگیری توئیتر از نحوه استفاده مردم از این ویژگی در این مناطق در سراسر جهان در حال گسترش است.

گزینه ی مخفی کردن ریپلای ها در توئیتر به شما این اجازه را می دهد که مکالمه خود را کنترل کنید.مثلا وقتی مکالمات شما با مردم در یک توئیت خاص از کنترل خارج می شود شما می توانید ریپلای های آن توئیت را مخفی کنید.

توئیتر در وبلاگ خود نوشت،مردم ریپلای هایی را که از نظر خودشان بی ربط یا آزار دهنده هستند را حذف می کنند در نتیجه بسیاری از افراد که ریپلای های توئیت خود را مخفی کرده اند در آینده ممکن است روی آنها تجدید نظر کنند.

از امروز می توانید ریپلای های خود را مخفی کنید. خارج از دید،خارج از ذهن
توئیتر-۲۱ نوامبر ۲۰۱۹

چگونه می توانید ریپلای ها را در توئیتر خود مخفی کنید.

برای مخفی کردن یک ریپلای در هر یک از توئیت های خود کافی است پیکان کوچک و خاکستری رنگ پایین سمت راست کلیک کنید و روی گزینه مخفی کردن ریپلای (hide reply) کلیک کنید.

مطالب مرتبط  رونمایی از لوگوی جدید رسام

این روشی است که با استفاده از آن می توانید ریپلای های توئیت خود را مخفی کنید که البته همه ی افراد در مکالمه متوجه خواهند بود که آن را مخفی کرده اید.

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789