ویژگی جدید ریپلای توییتر

توییتر امکان محدود کردن ریپلای توییت ها را اضافه کرد

در راستای ایجاد فضای امن تر برای مکالمه در توییتر، این برنامه ویژگی جدیدی اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد افرادی را که می توانند توییت های آنها را ریپلای کنند محدود کنند.

این بدان معناست که کاربران می توانند با محدود کردن ریپلای ها و نداشتن ریپلای های ناخواسته برای برخی موضوعات و توییت ها احساس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشند.

نحوه محدود کردن ریپلای توییت ها :

قبل از ارسال هر توییت شما می توانید انتخاب کنید که چه کسانی اجازه دارند تا توییت شما را ریپلای کنند. برای این کار توییتر سه گزینه در اختیار شما قرار داده است :

۱٫همه افراد اجازه ریپلای کردن توییت شما را دارند.

۲٫فقط کسانی که شما را فالو کرده اند می توانند توییت های شما را ریپلای کنند.

۳٫فقط کسانی که انتخاب کرده اید توانایی ریپلای توییت شما را دارند.

افرادی را که شما محدود کرده اید یک نماد خاکستری ریپلای می بینند، اما در نظر داشته باشید که درست است که آنها نمی توانند توییت شما را ریپلای کنند اما می توانند آن را ببینند،لایک کنند،ریتوییت کنند یا آن رابه اشتراک بگذارند.

در مرحله ی آزمایشی این ویژگی توییتر متوجه شد که مردم تمایلی به دریافت های ریپلای های ناخوششایند ندارند. مدیر محصول توییتر، سوزان زی، در پستی در وبلاگ توییتر ، مزایای ویژگی این ریپلای را به اشتراک گذاشت و گفت:

مردم معمولا نظرات و چیزی که در ذهنشان است را توییت می کنند و در این مدت زمان تعداد توییت هایی با مضمون Black Lives Matter و COVID-19 که با استفاده از این تنظیمات و محدود کردن ریپلای ها ارسال شده اندبیشتر از توییت هایی است که بدون محدود کردن ریپلای ها ارسال شده اند.

مطالب مرتبط  کارت شبکه وایرلس PCI-e یا آداپتورهای USB؟ : انتخاب بهترین راهکار اتصال WiFi

تنظیمات جدید برای ریپلای را می توان راهی برای باز شدن در های مکالمات متفکرانه و همچنین منع اظهار نظر های مضر دانست، سوزان زی همچنین خاطر نشان کرد که این ویژگی جدید به طور میانگین مانع از ریپلای های مخرب زیادی می شود و برای کاربرانی که فالور های زیادی دارند یا سابقه ی آزار و اذیت آنلاین را دارند بسیار مناسب است.

اما این تنها دلیل مفید بودن محدودیت های ریپلای توییتر نیست، بلکه از این ویژگی می توان برای بحث و گفتگو بین گروه های کوچک استفاده کرد که کمک می کند چت ها بدون ایجاد وقفه پیش روند و مکالمه راحتتر مسیر خود را طی کند.

آیا می خواهید توییت خود را ویرایش کنید؟

محدود کردن ریپلای ها در توییتتان

وارد توییتر شوید و توییت خود را بنویسید، سپس در زیر باکس متن در قسمت “who can replay” می توانید کسانی که می توانند توییت شما را ریپلای کنند انتخاب کنید که تنظیمات پیش فرض آن  “همه می توانند ریپلای کنند” است که با باز کردن لیست کشویی می توانیذ آن را به فالوور های خود یا افرادی که خودتان انتخاب می کنید محدود کنید.پس از اینکه محدودیت های خود را انتخاب کردید می توانید بقیه کار را مثل قبل انجام دهید و توییت خود را به اشتراک بگذارید.

نحوه محدود کردن ریپلای ها در توییت

ایجاد فضای امن برای بحث و گفتگو در توییتر

توییتر با این ویژگی محدود کننده ریپلای گام بزرگی را برای تبدیل شدن به فضای امن تر برای بحث های حساس برداشته است. حالا تصمیم با شماست که از آن استفاده کنید یا نه. باز هم داشتن این ویژگی به عنوان یک گزینه خوب است.

مطالب مرتبط  چرا اینستاگرام کار نمی کند؟ کاربردی ترین راهکارهای حل مشکل اینستاگرام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

021-88916789