ویژگی جدید جیمیل برای ضمیمه کردن ایمیل به ایمیل

دیگر دوره ی ارسال چندین ایمیل به یک نفر به پایان رسیده حداقل برای جیمیل اینطور است.دلیل این امر آن است که جیمیل اکنون این امکان را به شما می دهد که ایمیل های دیگری را در ایمیل خود ضمیمه کنید و به جای اینکه چند ایمیل را همزمان برای یک نفر ارسال کنید چندین ایمیل را بطور همزمان برای طرف مقابل ارسال کنید.

چرا ایمیل ها را فروارد کنید وقتی که می توانید آنها را ضمیمه ایمیل خود کنید؟

همه ی ما ایمیل هایی را فروارد کرده ایم ببهترین کار برای ارسال یک ایمیل برای شخص دیگری هم همین است اما این روش تا وقتی عملی است که ما قصد ارسال یک ایمیل را داریم ولی وقتی تعداد ایمیل ها بیشتر شود همه چیز خراب می شود.

این مشکلی است که نیاز به راه حل دارد و راه حلی که گوگل برای آن در نظر گرفته است ضمیمه کردن ایمیل های دیگر به یک ایمیل است و این کار به راحتی امکان پذیر است.گوگل در وبلاگ بروزرسانی G Suite راجب این ویژگی جدید جیمیل بطور کامل توضیح می دهد.

نحوه ارسال ایمیل با ضمیمه کردن ایمیل های دیگر به آن

دو روش برای ضمیمه کردن ایمیل به ایمیل های دیگر وجود دارد.

روش اول : روش کشیدن و رها کردن.در این روش شما ابتدا ایمیل جدید خود را می نویسید سپس ایمیل هایی را که می خواهید ضمیمه کنید را از صندوق ورودی خود انتخاب کررده و آنها را بکشید و در ایمیل خود رها کنید.

روش دوم : انتخاب در صندوق ورودی.از طرف دیگر می توانید ابتدا در صندوق ورودی خود پیمایش کنید و ایمیل هایی را که می خواهید به عنوان پیوست ضمیمه کنید را انتخاب کنید و روی منوی سه نقطه بالای صندوق ورودی خود کلیک کرده و گزینه ی “Forward as attachment” را انتخاب کنید سپس می توانید ایمیل جدید خود را به همراه ایمیل های ضمیمه شده نوشته و ارسال کنید.

مطالب مرتبط  آیا ویندوز 12 رایگان خواهد بود؟

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله جیمیل جدید چه قابلیت‌هایی دارد؟ مراجعه کنید.

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : makeuseof

021-88916789