بهترین سایت های دانلود رایگان

بهترین سایت های دانلود رایگان نرم افزار برای ویندوز

سایتهای دانلود رایگان نرم افزار می توانند خطرناک باشند.رفتن به سایت های بد می تواند منجر به کلیک کردن روی لینک های دانلود جعلی و دریافت ویروس ها و بد افزارها شود.

برنامه های مناسب امنیت و محافظت از سیستم شما می تواند از دستگاه شما در برابر دانلود بدافزار ها و ویروس ها محافظت کند اما در کل بهتر است از این دسته سایت ها برای دانلود استفاده نکنید و از سایت های معتبر و امن که عاری از هر گونه ویروس و بد افزار هستند استفاده کنید.

علاوه بر تجربه شخصی ما دو آیتم وجود دارد که طبق آنها بتوان وبسایت های دانلود نرم افزار را چک کرد و لیست سایت های دانلود خود را داشته باشیم:

  • میزان اعتماد به وبسایت
  • URL هایی که اعتبار ندارند

برای اینکه یک وب سایت واجد شرایط قرار گرفتن در لیست وب سایت های دانلود ما قرار گیرد باید حدقل ۹۰ درصد اعتماد وب سایت و ۳۵ درصد اعتبار  URL را داشته باشد.البته هیچ وبسایتی نمی توانند ۱۰۰ درصد ایمن باشد اما اینجا ۸ سایت خوب و مناسب برای دانلود نرم ازار را به شما معرفی می کنیم.

بررسی ۸ سایت خارجی دانلود نرم افزار

سایت Ninite

در این سایت می‌توانید نرم‌افزارهای موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس با دانلود و نصب یک Installer، تمام این نرم‌افزارها نصب می‌شوند. این سایت امنیت بالایی دارد و به همین خاطر بدون نگرانی از دانلود بدافزار یا نرم‌افزارهای ناخواسته، می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین سایت های دانلود رایگان

سایت Softpedia

 این سایت همیشه جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزارها را ارائه می‌کند و نه‌تنها هیچ گونه ویروس و بدافزاری وجود ندارد، بلکه می‌توانید مطمئن باشید که همواره جدیدترین نسخه نرم‌افزارها را دانلود می‌کنید.علاوه بر این، این سایت رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و به‌راحتی می‌توانید انواع نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مربوط به ویندوز، مک، لینوکس، اندروید یا ویندوز موبایل را در آن دانلود کنید.

مطالب مرتبط  معرفی و دانلود 5 اپلیکیشن کاربردی هوش مصنوعی رایگان

بهترین سایت های دانلود رایگان

سایت MajorGeeks

روزانه چندین هزار کاربر از سرتاسر جهان نرم‌افزارهای موردنیاز خود را از این سایت دریافت می‌کنند. برای دانلود رایگان نرم افزار توصیه می‌کنیم ابتدا به بخش Top Freeware Picks سر بزنید و بعد از آن، سر فرصت به گوشه و کنار این سایت نگاهی بیندازید.

بهترین سایت های دانلود رایگان

سایت FileHippo

این سایت دارای بیش از ۲۰ هزار نرم‌افزار فعال است که در ۱۶ گروه مختلف دسته‌بندی شده است. یکی از ویژگی‌های جذاب این سایت این است که اگر آپدیت جدید مربوط به آن‌ها عرضه شده و در این سایت وجود داشته باشد، می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. برای دانلود رایگان نرم افزار، این سایت یکی از بهترین گزینه‌های موجود محسوب می‌شود.

بهترین سایت های دانلود رایگان

سایت Download Crew

در این سایت تقریبا برای تمام برنامه‌ها توضیحات و بررسی کوتاهی را منتشر کرده که به‌صورت مختصر به مزایا و معایب نرم‌افزارها می‌پردازد.

بهترین سایت های دانلود رایگان

سایت FileHorse

تمرکز این سایت روی بهترین نرم‌افزارها در دسته‌های مختلف است؛ نرم‌افزارهایی که فاقد بدافزارها و ویروس ها هستند. به همین خاطر اگر می‌خواهید در بخش‌های مختلف بهترین نرم‌افزارها را نصب کنید، توصیه می‌کنیم که نگاهی به این سایت بیندازید.

بهترین سایت های دانلود رایگان

سایت FilePuma

این سایت شباهت زیادی به سایت FileHippo دارد ولی اصلی‌ترین نقطه قوت سایت FilePuma، در دسته‌بندی نرم‌افزارهای موجود در آن است که کار کاربر را برای دانلود رایگان نرم افزار راحت‌تر می‌کند. همچنین این سایت هم یک نرم‌افزار مربوط به بررسی نسخه‌ی نرم‌افزارهای نصب‌شده در سیستم را ارائه می‌دهد که در اوقاتی که نرم‌افزار سایت FileHippo به خوبی کار نمی‌کند، می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین سایت های دانلود رایگان

سایت SnapFiles

این سایت هم با دیگر سایت‌های مربوط به دانلود نرم‌افزار، تفاوت چندانی ندارد. با این وجود، یکی از بخش‌های جذاب این سایت که مورد توجه طرفداران دانلود رایگان نرم افزار قرار می‌گیرد، بخش Daily Freeware Pick است که هر روز یک نرم‌افزار رایگان را معرفی می‌کند. اگر هر روز به این سایت سر بزنید، در این بخش به نرم‌افزارهای جالبی برمی‌خورید که شاید بتوانند نظر شما را جلب کنند.

مطالب مرتبط  چگونه با تست سخت افزار از وقوع مشکل برای رایانه پیشگیری کنیم؟

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله معرفی جدیدترین نرم افزار رایگان شخصی سازی ویندوز مراجعه کنید.

بهترین سایت های دانلود رایگان

معرفی ۵ سایت ایرانی دانلود رایگان نرم افزار

سافت ۹۸

بر طبق بررسی های متخصصان ما سایت سافت ۹۸ محبوب ترین سایت ایرانی دانلود رایگان نرم افزار در میان کاربران است. از ویژگی های این سایت می توان به بارگزاری نرم افزارها و به روزرسانی و کرک نرم افزارهای قدیمی به صورت روزانه، فیلم های آموزشی نصب، حجم محتوای بالا و… اشاره کرد. همچنین با وجود بخشی به نام انجمن گفتگو در این سایت می توانید مشکلات نرم افزاری خود را بپرسید و یا برای یافتن پاسخ سوالات خود در این زمینه جست و جو کنید.

معرفی بهترین برنامه های ویندوز در سال ۲۰۲۳

دانلود نرم افزار

p30 world

p30 world از دیگر سایت های دانلود رایگان نرم افزار می باشد که در سال های اخیر توجه کاربران را به خود جلب کرده است. پی سی ورلد با دسته بندی های کاربردی و انجمن های گفتگو مفیدی که دارد می تواند هرگونه نیاز و درخواست مرتبط با نرم افزار کاربران را برطرف کند.

دانلود نرم افزار

p30 download

پایگاه اینترنتی پی سی دانلود بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد. مجموع بازدیدهای این سایت عددی بیش از ۲٫۴ میلیارد است. اگر قصد دانلود به روزترین بازی ها، آموزش ها، فیلم ها و… را دارید می توانید در این سایت جست و جو کنید. همچنین برای یافتن پاسخ سوال های نرم افزاریتان می توانید از بخش انجمن پی‌سی دانلود در این سایت استفاده کنید.

مطالب مرتبط  تیپ درایو چیست؟ مزایا و معایب ذخیره سازی با Tape Drive
دانلود نرم افزار

یاس دانلود

 یاس دانلود یکی از بهترین سایت های دانلود رایگان نرم افزار در ایران است. yasdl نرم افزار های کاربردی، بازی های کامپیوتری، فیلم ها و کتاب های الکترونیکی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد. سایت یاس دانلود در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار نفر کاربر دارد. همچنین این سایت دارای انجمن های تخصصی مختلفی است که کاربران می توانند در این فضا مشکلاتشان را مطرح و باهم گفتگو کنند.
بیشتر بخوانید : ۷ مورد از بهترین سایت های دانلود رایگان آهنگ

دانلود نرم افزار

سرزمین دانلود

سرزمین دانلود نیز جزو سایت های قدیمی و منابع غنی از آموزش ها، نرم افزارها و… است. Sarzamindownload یک بخش عضویت VIP دارد که می توانید با خرید عضویت از مزایای بیشتری در این سایت بهره مند شوید. در سایت سرزمین دانلود روزانه مطالب و مقالات زیادی بارگزاری میشود که اطلاعات خوب و کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در نهایت با وجود ویژگی هایی مانند بخش جست و جو در سایت از طریق گوگل، انواع بازی، اپلیکیشن های اندرویدی و… یک مرجع کامل و عمومی برای دانلود نرم افزار است.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله چگونه فایل های غیرقابل حذف در ویندوز را پاک کنیم؟ مراجعه کنید.

دانلود نرم افزار
021-88916789