روبات scour

آغاز کار ربات تحویل بسته آمازون “Scout”

اما چرا این موضوع اهمیت دارد؟ در آینده ممکن است انسان از پروسه ی تحویل محصول حذف شود،ولی ما هنوز از آن سطح اتوماسیون و پیشرفت هوش مصنوعی خیلی دور هستیم.با این حال صنعت فناوری هنوز گام های مکرر در جهت رسیدن به این هدف برمی دارد.در حال حاظر آمازون در قالب یک اعلامیه جدید اعلام کرده است که ربات های غول فناوری “Scout” شروع به تحویل بسته ها به ساکنان کالیفرنیای جنوبی کرده اند.

روبات scour

برای کسانی که اطلاعاتی راجب این ربات ندارند،Scout یک وسیله نقلیه شش چرخ است که یک آرم Prime در کنار آن حک شده است و با داشتن مجموعه ای از سنسورها می تواند به راحتی در خیابانها،پیاده روها و مسیرهای رانندگی حرکت کند.این ربات کاملا خودمختار است و بدون راننده و اپراتور حرکت می کند.

قبل از این آخرین اطلاعیه،ابتدا ربات های Scout برای حمل بسته های اطراف مرکز اصلی آمازون در واشنگتن استفاده می شدند،این امر به شرکت اجازه ی نظارت بیشتری روی آنها را می داد،اما اکنون آمازون به وضوح احساس می کند که آماده ی ارسال این ربات ها به مسیرهای طولانی تر و دورتر از مرکز است.

اگر در منطقه ی ایروین زندگی می کنید،حالا می دانید که ممکن است سفارش بعدی شما توسط یکی از این ماشین های کوچک تحویلتان شود.البته هیچ توافق ویژه ای وجود ندارد که که شما با امضای آن تحویل توسط این ربات ها را انتخاب کنبد ولی اگر در هفته تعدادی بسته از طریق آمازون سفارش دهید مطمئنا شانس بالایی برای دریافت بسته تان توسط ربات Scout خواهید داشت.

مطالب مرتبط  همه چیز درباره هارد سرور | راهنمای خرید هارد مناسب سرور

اگر خودتان را برای دیدن این ربات های کوچک آماده کرده اید.به برخی اطلاعات بیشتر راجب آنها توجه کنید که مخزن آنها کوچک است و آنها فقط بسته های ارسالی خود را در روزهای دوشنبه تا جمعه هر هفته ارسال می کنند.

مطالعه بیشتر : استفاده از مدل سه بعدی کلیسای نوتردام برای بازسازی آن

www.rasamco,ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : techspot

021-88916789