رندرهای گلکسی F سامسونگ منتشر شد؛ یک گوشی انعطاف پذیر جذاب

رندرهای گلکسی F سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد. انتظار می رود با این گوشی هوشمند در تاریخ ۱ اسفند ملاقات کنیم.

تا به امروز اطلاعات زیادی از اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در گذشته صفحه نمایش این محصول به نمایش گذاشته شده بود و سپس در CES این محصول در معرض دید افراد مخصوصی قرار گرفت.

اندازه کلی صفحه نمایش برابر با ۷٫۳ اینچ است که رزولوشن آن به ۲۱۵۲ × ۱۵۳۶ پیکسل می رسد. اندازه نمایشگر در حالتی که دستگاه خم شده باشد، ۴٫۵۸ اینچ است.

گوشی گلکسی F سامسونگ از دو باتری بهره می برد که سامسونگ هزینه بالایی را برای تولید آن پرداخت می کند. استفاده از مواد گران قیمت در تولید این گوشی هوشمند باعث می شود خریدار برای تصاحب آن هزینه بالایی را به این شرکت کره ای پرداخت کند ( گوشی منعطف این برند کره ای با قیمتی در حدود 2500 دلار به فروش می رسد).

در این رندرها پنل پشتی دستگاه به نمایش گذاشته نشده است بنابراین نمی توان در رابطه با دوربین اصلی این محصول اظهار نظر قطعی کرد. انتظار می رود سامسونگ برای این گوشی گران قیمت از دوربین اصلی سه گانه استفاده کند.

رندرهای گلکسی F سامسونگ فاقد دوربین سلفی هستند؛ با این حال انتظار می رود این اسمارت فون به دوربین سلفی دوگانه مجهز شود.

سامسونگ در تاریخ ۲۰ فوریه مراسمی را برای رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس ۱۰ خود برگزار می کند. به احتمال زیاد در این مراسم گوشی انعطاف پذیر آن نیز به نمایش گذاشته می شود.

مطالعه بیشتر : رندرهای گلکسی نوت ۱۰ از تغییرات اساسی در طراحی آن خبر می‌دهند

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : gsmarena

021-88916789