رابط کاربری EMUI هواوی روزانه ۴۷۰ میلیون کاربر فعال دارد

پوسته EMUI کمپانی هواوی به ۴۷۰ میلیون کاربر فعال روزانه رسید. این خبر توسط ونگ چنگلو، سرپرست بخش نرم افزار هواوی منتشر شده است.

او در نشستی با محوریت این رابط کاربری اعلام کرد که EMUI در حال حاضر با ۷۷ زبان در ۲۱۶ کشور دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. رسیدن به این تعداد کاربر، به طور مشخصی تحت تاثیر فروش خوب گوشی‌های هواوی در سطح جهانی است.

ونگ همچنین به ویژگی‌های نسخه‌های اخیر EMUI اشاره کرد. نسخه ۵ با شعار «سریع و آسان» منتشر شد. EMUI ۸.۲ هم حالت توربو پردازنده گرافیکی را اضافه کرد. آخرین نسخه از این رابط کاربری هم شامل ویژگی‌هایی می‌شود که نتیجه آن‌ها کارکرد بهتر دستگاه خواهد بود.

در حال حاضر هواوی برای گسترش سرویس‌های خود در سرتاسر جهان تلاش می‌کند. در همین راستا، نخست وزیر انگلستان با هواوی قراردادی امضا کرده که به واسطه ی آن این شرکت به توسعه بخش های غیر اصلی شبکه ۵G بریتانیا مشغول خواهد شد.

این کمپانی چینی که بزرگترین کمپانی تولید کننده تجهیزات مخابراتی به حساب می آید، از طرف واشنگتن به اتهام جاسوسی تحت فشار قرار دارد. آمریکا اخیرا ادعا کرده که اسنادی از جاسوسی هواوی برای دولت چین در دست دارد.

در واقع، ایالات متحده تصمیم گرفته با اعمال محدودیت در خرید تجهیزات کمپانی چینی و همچنین درخواست از متحدانش برای تحریم محصولات هواوی به بهانه جاسوسی و درز اطلاعات به حکومت چین، جلوی پیشروی بیشتر چینی ها در تسلط بر بازار مخابرات و شبکه های ارتباطی را بگیرد.

پیش از این هم، استرالیا هم استفاده از محصولات هواوی را برای اپراتورهای داخلی ممنوع کرده بود. اتهامی که از سمت هواوی رد شده است.

مطالب مرتبط  رونمایی از لوگوی جدید رسام

مطالعه بیشتر : رشد چشمگیر درآمدهای هواوی

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : GSM Arena

021-88916789