دو مانیتور جدید سامسونگ، اسپیس مانیتور در کنار مدلی مخصوص طراحان

مراسم CES 2019 نزدیک است و حالا غول کره‌ای پیش از آغاز این مراسم به معرفی چند نمایشگر رومیزی جدید خود پرداخته است. یکی از آن‌ها که Space Monitor نام دارد، دارای یک بازوی محرک در زیر پنل نمایش است که علاوه بر مخفی نمودن کابل‌ها به نمایشگر اجازه می‌دهد تا به طور کامل به دیوار تکیه دهد و زمان‌هایی که مورد استفاده قرار ندارد فضای بسیار زیادی از میز را آزاد نماید.

مانیتور جدید سامسونگ در دو نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد که یکی ۲۷ اینچ با رزولوشن QHD و دیگری ۳۲ اینچ با رزولوشن ۴K UHD خواهد بود. قیمت نسخه‌ی ۴K حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود. هنوز قیمت دقیق نسخه‌ی ۲۷ اینچی مشخص نشده اما یقینا باید انتظار قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار را از آن داشت.

این نمایشگر طوری ساخته شده که می‌توانید با استفاده از بازوی محرک، آن را به گوشه‌ی میز متصل نمایید. زمانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، کافیست آن را به خود نزدیک کنید و زمانی که کارتان تمام آن را مجددا به دیوار تکیه دهید تا بیشترین فضای ممکن را برای میزتان ایجاد نمایید.

کابل پاور و HDMI درون این بازو تعبیه شده‌اند تا جلوی دید نباشند و به زیبایی این مانیتور بیافزایند. به طور کلی اسپیس مانیتور برای کسانی که می‌خواهند تا حد امکان در استفاده از فضای میز خود صرفه جویی کنند می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

یکی دیگر از مانیتور‌های ارائه شده توسط سامسونگ UR59C نام دارد که یک مانتیور ۳۲ اینچی و خمیده است که رزولوشن ۴K یا UHD را ارائه می‌کند و قادر است از یک میلیارد رنگ پشتیبانی کند.

مطالب مرتبط  AMD  در مقابل  INTEL: بهترین CPU سال 2023 کدام است؟

مانیتور یاد شده بسیار نازک طراحی شده و دارای قطر ۶.۷ میلی‌متری است. UR59C فقط دارای یک حاشیه‌ی نسبتا ضخیم در ضلع پایینی است و سه ضلع دیگرش به طور کامل فاقد حاشیه هستند. سامسونگ مدعی است که این مانیتور انتخابی مناسب برای طراحان خواهد بود.

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع : samsung

021-88916789