rasamco-gl553-01

بهترین لب تاپ گیمینگ موجود در بازار

بازی های بدون محدودیت را با ROG STRIX GL553 ASUS  تجربه کنید.

شرکت ASUS با معرفی لب تاپ جدید خود تجربه جدیدی از لب تاپ های گیمینگ را به گیمرها ارائه داده است که در اینجا به معرفی برخی امکانات این دستگاه خواهیم پرداخت.

پردازنده اینتل مدل ۷۷۰۰HQ سری Core i7 با فرکانس ۳٫۸ گیگاهرتز و حافظه کش ۶ مگابایت و پشتیبانی از DirectX12 به شما عملکرد قدرتمند و بی عیب و نقصی را در بازی ها ارائه خواهد داد.

۲۴ گیگ حافظه اصلی RAM از نوع DDR4 و ۲ ترابایت حافظه داخلی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD از نوع M2 و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1050Ti DDR5 از شرکت NVidia همراه با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی برای پردازنده گرافکی به همراه ویندوز ۱۰ اورجینال هر نوع بازی و محتوایی را پشتیبانی خواهد کرد.

طراحی دقیق THERMAL این لب تاپ جدید به شما اجازه می دهد تا سرعت فن را تنظیم کنید و دارای سیستم هوشمند حرارتی برای بهره وری پایدار مورد نیاز برای ماراتن خای شدید بازی را فراهم می کند.

صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ Full HD گسترده و پنل این لب تاپ، کنتراست و رنگ ایده آل را تضمین می کند. با صفحه نمایش مات این لب تاپ باعث می شود هیچ انعکاس نوری در حین بازی شما را منحرف نکند.

پورت USB Type-C به شما امکان اتصال ساده تر با سرعت انتقال داده بالاتر را می دهد.

مطالعه بیشتر : موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک هِلو معرفی شد

مرکز بازی ROG تجربه بازی شما را بهبود می بخشد. این مرکز کنترل یکپارچه همه توابع مورد نیاز را در یک داشبورد فراهم می کند و فرمان های سریع تر در بازی را تنظیم می کند.

مطالب مرتبط  آیا ویندوز 12 رایگان خواهد بود؟

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع: asus

021-88916789