بهترین رم های سال 2018

بهترین رم های سال ۲۰۱۸:مناسب ترین حافظه ها برای کامپیوتر شما

بهترین رم های سال ۲۰۱۸

این راهنمای خرید رم باعث خواهد شد که شما با چشمان باز خرید کنید.

فاکتور های بسیار متنوعی وجود دارد که هنگام خرید یک رم جدید و یا بروزرسانی آنها مد نظر داشته باشید. سرعت،ظرفیت و قابلیت اورکلاک چندی از خصوصیات رم ها هستند که تولید کنندگان باید در نظر بگیرند. در این اواخر قابلیت شخصی سازی با چراغ های LED برای کاربران حرفه ای یک نیاز به شمار می رود و سازندگان ناچارند با هر چه جذاب کردن این المان ها تجربه بازی هر چه جذاب تر را به ارمغان بیاورند.

وقتی که انتخاب های بسیار زیادی در بازار وجود دارد، محصولات و سازندگان بسیار معدودی خواهند توانست پاسخگوی نیاز گیمرها و کاربران حرفه ای این روزها باشند. ما اینجا هستیم تا به کاربران از طیف های مختلف کمک کنیم تا قطعه مناسب خود را به درستی انتخاب کنند. از لپ تاپ گرفته تا مک ها، از کاربران عمومی تا حرفه ای ها، از رم های رده پایین و متوسط تا قطعات DIMM با LED های Full-spectrum این لیست برآورده کننده رم مورد نیاز برای سیستم شما خواهد بود.

بهترین رم های سال ۲۰۱۸

بهترین RAM: Corsair Vengeance LED

اغلب بهترین رم های بازار را معمولا Corsair ارائه می کند. سری Vengeance این شرکت با مدل های خود خصوصیاتی مانند LED DDR4 را برای تمامی کاربران به ارمغان آورده است و توانسته خود را در جایگاه اول لیست ما جا کند. در صدر تولیدکنندگان کامپیوتر که قابلیت نورپردازی هم داشته باشند،سری Corsair Vengeance LED با داشتن بیشترین قابلیت پخش حرارتی برای بیشترین قدرت اورکلاک و حداکثر توان اجرایی در رده بالا می باشد. سری Vengeance LED DDR4 تاخیر CL 16  و  سرعت ۳٫۴۶۶ MHz و همچنین  سیستم نوری هماهنگ را ارائه می کند.

بهترین رم DDR4:

وقتی به دنبال سرعت بالا هستید و کیفیت DDR4 دیدگان خود را از G.Skill Ripjows سری V برنگردانید. G.Skill پرچم دار خود را طوری طراحی کرده که مورد اطمینان باشد، ولتاژ کمتری استفاده کند و به آسانی XMP 2.0 Overclocking  می کند و این برای کاربران ریزبین بسیار مهم است. با تاخیر CL 16  و سرعتی بین ۲٫۱۳۳ Mhz و  ۳۰۰۰ Mhz این سری بسیار سریع می باشد. در حالیکه Ripjows  سری V یک رم RGB نیست ولی در ۵ رنگ مختلف ارائه میشود:

مطالب مرتبط  AMD  در مقابل  INTEL: بهترین CPU سال 2023 کدام است؟

قرمز براق،آبی،مشکی کلاسیک،نقره ای و خاکسری مسی

بهترین رم های سال ۲۰۱۸

بهترین رم DDR3:

Kingston Hyper Predator

مدل های رده بالای  سری Hyper X کینگستون از بهترین های DDR3 موجود در بازر می باشد و سری Predator هم برای عملکردهای سنگین طراحی شده اند که از پروفایل غنی سری X بهره می برد. مدل Predator DDR3  از CL9 تا CL11 تاخیر دارد و سرعتی بین ۱۸۶۶ مگاهرتز تا ۲۶۶۶ مگاهرتز دارد.

بهترین رم اقتصادی: Kingston Hyper X Fury

رم Kingston Hyper X Fury یک مدل رم می باشد که با وجود قابلیت Auto overclock که باید قیمت بالایی داشته باشد ولی دوستدار جیب شما می باشد. این حافظه هوشمند DDR3  و DDR4 با قابلیت تشخیص هوشمند و اتوماتیک نیاز به اورکلاک شدن و رساندن سرعت عملکرد به بالاترین سطح ممکن و نهایت سرعت برای همه مدلهای اینتل مناسب می باشد. این محصول با نرخ تاخیر بین CL 14  و  CL 16  سرعتی بین ۲۱۳۳MHz و  ۲۶۶۶MHz را به ارمغان می آورد. با وجود قیمت پایین در عمل ولی سرعت و عملکرد سیستم شما را چندین برابر بالا خواهد برد.

بهترین رم های سال ۲۰۱۸

بهترین رم رده بالا: Corsair Dominator Platinum

Corsair Dominator Platinum بهترین مدل موجود برای رم های رده بالا برای عملکرد ها و وظایف سنگین می باشد و آن دسته از کاربرانی که انتظارات رده بالا از دستگاه خود دارند می توانند روی این حافظه ها حساب کنند.

بهترین رم های سال ۲۰۱۸

بهترین حافظه رم RGB:

G.Skill مدلی را ارائه کرده تحت عنوان سری Trident Z RGB که دارای عملکرد عالی و تنظیمات نامحدود نورپردازی برای شخصی سازی سیستم می باشد.

مطالب مرتبط  همه چیز درباره هارد سرور | راهنمای خرید هارد مناسب سرور

در بالای هر حافظه رم یک ویژگی طیف کامل موج رنگین کمانی از نور تعبیه شده است که شما می توانید رم های خود را طبق سلیقه خود با سایر قطعات تطبیق دهید.Trident Z RGB DDR4 در کلاس تاخیر بین ۱۷ و ۱۹ و ۳۷۳۳MHz و ۴۲۶۶MHz وجود دارد.

مهم نیست استیل شما چه باشد در هر صورت قطعا و حتما بهترین حافظه رم Full-spectrum در بازار فعلا G.Skill Trident Z RGB می باشد.

مطالعه بیشتر : بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ آغاز به کار کرد

بهترین رم های سال ۲۰۱۸

بهترین رم رده پایین: Corsair Vengeance LPX

حافظه رم  Corsair Vengeance  سری LPX برای آنها طراحی شده است که بهترین عملکرد را با کمترین اندازه ممکن می خواهند این مدل رم برای سیستم های کامپیوتری ساخته شده است که دارای پردازنده با فن های بزرگ و جاگیر هستند. با وجود بسیار کوتاه بودن آنها ۸ لایه پخش کننده حرارت دارند که به خوبی در زمان Over-Clock کردن از پس حرارت تولید شده بر می آیند. و اما حالا که طراحی بسیار نازک این حافظه اجازه نورپردازی و شخصی سازی را به شما نمی دهد می توانید این رم را در سه رنگ مشکی، قرمز و یا آبی داشته باشید. سری  Corsair Vengeance LPX DDR4 بین CL12  تا  CL19 و همچنین ۲٫۴۰۰MHZ تا  ۴٫۶۰۰MHz کلاک می کنند.

بهترین رم های سال ۲۰۱۸

بهترین رم برای مک :G.Skill MAC Ram

دقیقا مانند اختصاص زمان و همه چیز برای رم های لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی G.Skill بروزرسانی هایی را هم برای  MAC داشته  است .اضافه کردن رم های بیشتر در Apple store هزینه بسیار بالایی را می طلبد ولی رفتن به دنبال کیت های ۳ تیکه میتواند خیلی خیلی زیاد در هزینه شما صرفه جویی کند.البته این زمانی اتفاق میافتد که دستگاه شما جزو بازماندگان Mackbook  و  iMac هایی باشد که هنوز توسط کمپانی پشتیبانی میشوند و قابل بروزرسانی هستند.

مطالب مرتبط  چرا خرابی هارد و عمر کوتاه آن نگران کننده نیست؟

این حافظه های  SO-DIMM  دارای تاخیر CAS بین ۹ و  ۱۱ و ۱٫۳۳۳MHZ تا  ۱٫۶۰۰MHz می باشند. ولی به نظر بهترین مدل خوشایند برای جیب های شما در این مورد همان G.Skill DDR3-1333  باشد.

بهترین رم های سال ۲۰۱۸

بهترین حافظه رم برای لپ تاپ: Crucial Ballistix Sport

کمپانی Crucial در حال حرکت به سمت بروزرسانی حافظه ای رم لپ تاپ ها می باشد. آنها حافظه رم مدل Crucial Ballstix Sport SODIMM را طراحی کرده اند که باعث بهینه شدن مصرف باتری می شود در حالیکه سرعت خوبی را هم برای وظایف چندگانه ارائه می دهد و این امکان برای آنها که از لپ تاپ خود انتظار کمی بیشتری دارند بسیار عالی می نماید چرا که این حافظه رم ها عملکرد بسیار بهتری را در لپ تاپ ها به وجود خواهند آورد، عملکردی به مراتب بسیار بهتر از هر آنچه اکنون در بازار می بینید و وجود دارد. این حافظه ها هم دارای نرخ تاخیر از CL16 می باشند و سرعتی بین  ۲٫۳۰۰MHz و ۲٫۶۶۶MHz را دارا می باشند.

شما می توانید همه این حافظه ها و حتی بیشتر از این ها را از شرکت رسام خریداری کنید و همچنین مشاوره در مورد خرید تمامی سیستم های گیمری و حرفه ای و عادی را از کارشناسان رسام انتظار داشته باشید.

بهترین رم های سال ۲۰۱۸

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

منبع:techradar

021-88916789