ایرپاد پرو اپل

اپل هدفون ایرپاد پرو را در اواخر ماه اکتبر عرضه می کند.

مدتی است شایعه شده است که اپل روی ایرپاد های جدید بدون نویز کار می کند.ابتدا Bloomberg گزارش داد که این ایرپاد ها در سال ۲۰۱۹ وارد بازار می شوند سپس در اوایل امسال گفته ی خود را اصلاح کرد.اکنون China Economic Daily گزارش کرده است که ایرپاد بدون سر و صدا با نام “ایرپاد پرو” وارد بازار خواهد شد.

ایرپاد پرو دارای طراحی جدید فلزی است که نویز و سرو صدا را از بین ببرد و ممکن است قیمت آن تا ۲۶۰ دلار برسد.گزارش های قبلی نیز حاکی از این است که این هدفون دارای مقاوت در برابر آب است که بتوان از آن در تعطیلات و سالن های ورزشی استفاده کرد.

زمان عرضه ایرپادز پرو مصادف با پایان ماه اکتبر شده است. تنها چند روز پیش بود که در نسخه‌های بتا از iOS 13.2 اولین نشانه‌ها از آن را مشاهده کردیم. طراحی ایرپاد پرو کمی با ایرپاد کنونی تفاوت خواهد داشت و درواقع دارای گوشی‌هایی خواهند بود که درون گوش قرار می‌گیرند. همچنین ۹To5Mac در نسخه بتا از iOS 13.2 توانسته بود انیمیشن‌های مربوط به کاهش میزان نویز ایرپاد پرو را هم پیدا کند. عکسی هم که SlashLeaks از پروتوتایپ  ایرپاد منتشر کرده بود، با تصویر داخل iOS 13.2 همخوانی دارد و می‌توانیم از همین حالا بگوییم که ظاهر آن به شکل زیر خواهد بود.

ایرپاد پرو اپل

پیدا شدن آثار ایرپاد پرو در iOS 13.2 باعث شده تا زمان معرفی این هدفون در ده روز آینده تخمین زده شود. برای معرفی چنین هدفونی، انتظار داریم اپل مراسمی جداگانه برگزار کند و این یعنی احتمالا محصولات دیگری هم برای معرفی وجود خواهند داشت. اما امروز ۱۹ اکتبر است و هنوز دعوتنامه‌ای برای مراسم اپل منتشر نشده که این، یعنی احتمال معرفی این هدفون در اکتبر چندان هم زیاد نیست.

مطالب مرتبط  خرید ذخیره ساز SAN :  بررسی انواع SAN Storage

مطالعه بیشتر : اپل سنسوری برای هوشمندسازی خواب کاربران معرفی کرد

اگر ایرپاد پرو در سال ۲۰۱۹ معرفی شود، رقبای زیادی از طرف برندهایی همچون آمازون، مایکروسافت و حتی گوگل خواهد داشت. آمازون که اخیرا هدفون‌های Echo Buds را با قیمت ۱۲۹ دلار معرفی کرده و از تکنولوژی Bose برای کاهش نویز در آن‌ها استفاده کرده است. مایکروسافت هم قرار است هدفون‌های Surface Earbuds را از آخر امسال با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه کند که آن هم ویژگی‌های خاص از جمله نویز کنسلینگ خواهد داشت. نسل دوم Pixel Buds گوگل هم در راه است که این هدفون هم با قیمت ۱۷۹ دلار عرضه خواهد شد و یک جور نویز کنسلینگ ضعیف‌تر خواهند داشت.

کانال تلگرام رسام

صفحه اینستاگرام رسام

www.rasamco.ir

سخت افزار سازان رسام

اخبار روز تکنولوژی

منبع : theverge

021-88916789