اتوماسیون خانگی(هوشمند سازی ساختمان)

اتوماسیون خانگی محیط فراگیری را برای لیبما واکاتیپارک دیرنبوس[۱] به ارمغان می­آورد

در سال ۲۰۱۴، دو آپارتمان واقع در لیبما واکاتیپارک دیرنبوس، دن بوسچ[۲] هلند کاملاً سوخت. شرایط سختی بود اما همچنین فرصت­های جدیدی را ایجاب کرد. لیبما سه خانه ییلاقی آزمایشی را به منظور کشف اشکال جدیدی از تجمل و رفاه برای ساکنین ساخت. به همین دلیل ABB را نیز برای کمک در نظر گرفت. در عرض هشت هفته، یک خانه ییلاقی به طور کامل ساخته شد که شامل اولین سیستم خودکار ABB در خانه­ای در هلند بود.

ساخت اتوماسیون خانه راحت­تر از همیشه

به همراهی پیمانکار یونیباو[۳] و متصدیان نصب از ون­در الکترو[۴]، ABB سیستم را در خانه ییلاقی ساخت. لیبما یک سیستم اتوماسیون خوبی را در خانه ییلاقی می­خواست. ABB عامل­های مختلفی را پیشنهاد داد و خانه آزاد ABB انتخاب شد. این سیستم آسایش بیشتری را برای ساکن فراهم می­کند. روشنایی و برق به راحتی در خانه با سیستم تابلوی خانه آزاد ABB کنترل می­شود.

خانه هوشمند ABB محیط فراگیر و سادگی را خلق می­کند

سیستم در خانه ییلاقی آلپاسا ۲، عمدتاً روشنایی را کنترل می­کند. ساکن خانه می­تواند بسیار آسان از محیط­های مختلف، شرایط مختلفی را درخواست کند. آیا ساکنین در اتاق ناهارخوری هستند؟ پس میزان نور گرم و راحت است. آیا نیاز به تمیزکاری دارد؟ پس روشنایی پرنورتر است. بنابراین هرچیزی در خانه ییلاقی قابل مشاهده است.

جهت مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله سنسور تشخیص حیوانات مراجعه کنید.

علاوه بر روشنایی محیط، ساکن خانه حتی فواید بیشتری می­برد:

  • روشنایی خارجی، کنترل­ شده با زمان است. بنابراین، ساکن خانه مجبور نیست که نگران این مسئله باشد.
  • پریزها، یک شارژر آماده USB دارند. هرچیزی برای کار در صفحه تابلوی خانه آزاد آسان است. بنابراین ساکنین می­توانند محیط خانه را با خواسته­های شخصی خود تطبیق دهند. در صورت تمایل، همچنین کنترل خانه آزاد ABB می­تواند با سیستم نرم­افزاری مربوطه در تلفن همراه انجام شود.
مطالب مرتبط  6 اشتباه رایج در بکاپ گیری از اطلاعات

سرپرست تیم سازنده خانه ییلاقی، جرئن ورباکل[۵]: “به دلیل مشارکت قوی با ABB و لیبما، زمان ساخت این ویلا به همراه سیستم اتوماسیون فقط هشت هفته بود”

مزایای بیشتری وجود دارد!

لیبما در مورد خانه آزاد ABB بسیار مشتاق است. سیستم، ارزش بسیار زیادی را برای ساکن خانه قائل است. زیرا علاوه بر عملکرد سریع و آسان، سیستم عملکردهای مفید دیگری هم دارد. بنابراین، انرژی می­تواند به راحتی ذخیره شود، برای مثال، هنگام خروج از خانه همه چیز را خاموش می­کنیم. در این روش، همه تسهیلات متصل به سیستم تنها با یک کلیک قطع می­شوند.

سیستم همچنین می­تواند با دیگر عملکردهای اتوماسیون خانه گسترش یابد. لیبما برای مثال، نظارت بر انرژی را انجام می­دهد، بنابراین می­تواند هزینه­ها را قطع کند. گرمای خانه ییلاقی می­تواند همچنین به وسیله همان سیستم خانه آزاد ABB تنطیم شود و چندین عملکرد چندمنظوره وجود دارد. بنابراین، سیستم، مشارکت کاملی را برای یک تعطیلات راحت و مجلل ایجاد می­کند!

[۱] Libéma Vakantiepark Dierenbos

[۲] Den Bosch

[۳] Unibouw

[۴] Van der AA Elektro

[۵] Jeroen Verbakel

www.rasamco.ir

سخت افزارسازان رسام

021-88916789